Cases voor 212Amsterdam.nl

Cases voor 212Amsterdam.nl
,

Seth Godin op 212 AmsterdamInmiddels hebben al behoorlijk wat interessante cases de 212-revue gepasseerd. De Yo Oma case met haar virale succes, de toelichting van het STIR op haar bereiks-onderzoek, Habbo Hotel en natuurlijk als voorlopig hoogtepunt de presentatie van Seth Godin.

We zijn echter altijd op zoek naar nieuwe, verrassende cases waar wij geen weet van hebben en die we niet het 212-publiek willen onthouden. Hebben jullie daarom een interessante case die jullie graag op 212Amsterdam willen presenteren, beschrijf deze dan kort en bondig in een mailtje (.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)). Er zal dan in overleg met de 212-partners en wellicht met het marketingfacts-publiek een keuze gemaakt worden.

Nog een opmerking, het dient geen sales pitch voor de eigen organisatie te worden. Een enigzins objectieve kijk op het onderwerp is wenselijk :)


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • wellicht kan marco derksen vertellen wat de kritische succes factoren zijn van marketingfacts.

    geplaatst op
  • Dat heeft het Belgische Tijdnet al voor me gedaan ;-)

    Marketingfacts is uitgeroepen tot site van de week en men heeft hier een korte analyse staan:

    Dagelijks verschijnen vijf à tien artikels uit dit vakdomein op de site. Net rond die regelmatige updates wil het schoentje bij veel andere bedrijfsblogs wel eens wringen.

    en

    Dat de site al bijna drie jaar bestaat, lang vóór de hype rond weblogs, toont aan dat het hier niet om een ééndagsvlieg gaat.

    Okay, okay, de analyse bevat ook een aantal fouten (Marketingfacts heeft niets met het tijdschrift Mediafacts te maken en naast korte berichten hebben we natuurlijk wel regelmatig langere artikelen), maar a la, ik ben blij met de eervolle vermelding!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.