Cases voor 212Amsterdam.nl

13 oktober 2005, 12:22

Seth Godin op 212 AmsterdamInmiddels hebben al behoorlijk wat interessante cases de 212-revue gepasseerd. De Yo Oma case met haar virale succes, de toelichting van het STIR op haar bereiks-onderzoek, Habbo Hotel en natuurlijk als voorlopig hoogtepunt de presentatie van Seth Godin.

We zijn echter altijd op zoek naar nieuwe, verrassende cases waar wij geen weet van hebben en die we niet het 212-publiek willen onthouden. Hebben jullie daarom een interessante case die jullie graag op 212Amsterdam willen presenteren, beschrijf deze dan kort en bondig in een mailtje ([email]jorn.moraal@frisidee.nl[/email]). Er zal dan in overleg met de 212-partners en wellicht met het marketingfacts-publiek een keuze gemaakt worden.

Nog een opmerking, het dient geen sales pitch voor de eigen organisatie te worden. Een enigzins objectieve kijk op het onderwerp is wenselijk 🙂

Na een korte werkperiode in het digitale TV landschap in Engeland, aan de slag gegaan bij Lastminute.com en aan haar introductie in de Nederlandse markt meegewerkt. Na 4 jaar als mediaspecialist te hebben gefungeerd bij .bone advertising, ben ik samen met oud-collega Paul Eikelenboom begonnen aan een nieuw avontuur; fris idee. fris idee is een full-service interactief bureau (creatie & media) met een specialisme in video-producties. Mijn persoonlijke specialisatie is het online medialandschap. Met name een strategische benadering, maar ook overlappend met planning & buying. Daarnaast verantwoordelijk voor de nieuwste trends in interactieve marketing, zowel vanuit een technisch oogpunt als theoretisch kader. Ten slotte initiator van en betrokken bij de organisatie van 212Amsterdam.nl

Categorie
Tags

1 Reactie

    jorrit kreek

    wellicht kan marco derksen vertellen wat de kritische succes factoren zijn van marketingfacts.


    14 oktober 2005 om 10:23

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!