Cadillac 5 seconden spot nu in handen van amateurs

24 januari 2005, 19:26

Recent werd hier al de snelle 5 seconden tv-spot van Cadillac (met in de hoofdrol John Travolta) van commentaar voorzien. Volgens Adrants gaat Cadillac nu een stapje verder en introduceert Cadillac een wedstrijd voor filmamateurs. De bijdragen zullen te zien zijn in een nog te lanceren website. Benieuwd of Cadillac hierbij ook gebruik gaat maken van de blogosphere.

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!