Buzzmarketing: de kunst van het doorvertellen

Buzzmarketing: de kunst van het doorvertellen

Voor hun master thesis aan de Zweedse M?lardalen University onderzochten Leon Oosterwijk en Anneke Loeffen tien buzzmarketing (of viral) cases en interviewden buzzmarketing experts. De resultaten zijn verwerkt tot praktische kennis en aanbevelingen voor een effectieve inzet van buzzmarketing. In het november-nummer van Tijdschrift voor Marketing beschrijven ze de 6 succesfactoren en schetsen ze een stappenplan voor buzzmarketing.

Meer informatie over het onderzoek is te vinden op www.buzzmarketinggenerator.point.nl waar o.a. de master thesis (pdf) is te downloaden.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.