Brandactivation mist essentieel communicatiekanaal

Brandactivation mist essentieel communicatiekanaal

We schreven er al eerder over hier op Marketingfacts. Brandactivation.nl is een database gelanceerd met de beste en meest effectieve crossmediale concepten. Geweldig initaitief en ik heb er weer wat in zitten bladeren vandaag. Omdat er een bericht in Communicatienieuws staat. Wat me bij mijn vraag brengt: Waarom heeft de site geen webfeed zodat ik automagisch op de hoogte blijf van updates op de site? eBase heeft het ook, dus waarom Brandactivation niet? Kleine moeite, groot plezier.

Update: Arnout de la Houssaye van Brandbase wist me te vertellen dat ze nog bezig zijn met de implementatie van de webfeed. Dus nog even geduld!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • "Brandactivation verzamelt de beste en meest effectieve crossmediale concepten"? Ik ben het ermee eens dat het een aardig initiatief is dat e.e.a. ergens centraal staat, maar de kwalificaties beste en meest effectieve gaan mij toch veel te ver. Nergens wordt dat waargemaakt. Niet meer dan een sumiere regel is er toegevoegd aan het plaatje en de (snel verouderde) link. Naar vermeende resultaten hoef je uiteraard niet te zoeken. Voor mij is het dan ook niet meer dan een leuke, maar subjectieve verzameling brandactivation.

    geplaatst op
  • Freek,

    Ik ben het volledig met jou eens dat de kwalificatie van de beste en meest effectieve crossmediale concepten niet helemaal correct is. Uiteraard zijn het voornamelijk goed ingezette 'activations' maar er zitten ook concepten tussen welke nauwelijks bekendheid hebben verkregen. Dan vraag ik mezefl aan van, waarom juist deze concepten op de site zetten. Er zal vast wel iets meer achter zitten...

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.