Brandactivation mist essentieel communicatiekanaal

27 september 2005, 07:53

We schreven er al eerder over hier op Marketingfacts. Brandactivation.nl is een database gelanceerd met de beste en meest effectieve crossmediale concepten. Geweldig initaitief en ik heb er weer wat in zitten bladeren vandaag. Omdat er een bericht in Communicatienieuws staat. Wat me bij mijn vraag brengt: Waarom heeft de site geen webfeed zodat ik automagisch op de hoogte blijf van updates op de site? eBase heeft het ook, dus waarom Brandactivation niet? Kleine moeite, groot plezier.

Update: Arnout de la Houssaye van Brandbase wist me te vertellen dat ze nog bezig zijn met de implementatie van de webfeed. Dus nog even geduld!

Frank is sinds 2000 actief als blogger. De laatste jaren is hij een actief voorstander van het open internet en het indieweb: Hou controle over je eigen domein, je eigen data en eigen netwerk. Op zijn blog https://diggingthedigital.com/ schrijft hij over deze ontwikkelingen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Freek Zegers

    “Brandactivation verzamelt de beste en meest effectieve crossmediale concepten”? Ik ben het ermee eens dat het een aardig initiatief is dat e.e.a. ergens centraal staat, maar de kwalificaties beste en meest effectieve gaan mij toch veel te ver. Nergens wordt dat waargemaakt. Niet meer dan een sumiere regel is er toegevoegd aan het plaatje en de (snel verouderde) link. Naar vermeende resultaten hoef je uiteraard niet te zoeken. Voor mij is het dan ook niet meer dan een leuke, maar subjectieve verzameling brandactivation.


    27 september 2005 om 09:28
    Hans de Meus

    Freek,

    Ik ben het volledig met jou eens dat de kwalificatie van de beste en meest effectieve crossmediale concepten niet helemaal correct is. Uiteraard zijn het voornamelijk goed ingezette ‘activations’ maar er zitten ook concepten tussen welke nauwelijks bekendheid hebben verkregen. Dan vraag ik mezefl aan van, waarom juist deze concepten op de site zetten. Er zal vast wel iets meer achter zitten…


    4 maart 2008 om 13:16

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!