Bol.com vooral succesvol door tv-reclame

Bol.com vooral succesvol door tv-reclame

Managers Online: Bol.com is de grootste internetwinkel van Nederland. Het succes van Bol is voornamelijk te danken aan de grootscheepse reclamecampagnes in de traditionele media. Prijs-vergelijkingssites zoals Kelkoo.nl en ElCheapo.nl zijn nauwelijks een bedreiging.

Bij de prijsvergelijkers komt Bol.com er meestal niet als beste uit. Maar dat heeft de groei niet in de weg gestaan. Bij Bol.com is 80 tot 85 procent van de klanten afkomstig van direct verkeer, dat wil zeggen consumenten die direct Bol.com intikken of onder hun bookmarks hebben staan. De overige klanten zijn afkomstig van partnersites.

Bron:
http://www.mkbnet.nl/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Keyword? Vertrouwen....Deze keer geen marketing P maar een V.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.