BNN zet presentatoren in de verkoop

BNN zet presentatoren in de verkoop

BNN zet presentatoren in de verkoop

BNN zet al haar sterren in de verkoop. Althans, dat is het idee achter de nieuwe reclamecampagne van de publieke jongerenomroep. “John, voor tien miljoen mag je ze hebben”, zo luidt de slogan die verwijst naar John de Mol die voor veel geld bekende presentatoren naar zijn nieuwe televisiezender Tien haalt. Tot en met woensdag zijn er speciale spotjes op radio en televisie te horen en te zien (bron: radiofreak; via: fok).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.