Begaat Dior een misser?

Begaat Dior een misser?

Cosmeticabedrijf Dior is recent gestart met bloggen via weblog Plastique de Reve. Bloggers zijn het reclamebureau Je suis Unique en 12 externe bloggers die online hun ervaringen delen met Dior producten. Op zich niets bijzonders, ware het niet dat Jean Nasr ontdekte dat het aantal comments verrassend hoog is, vrijwel allemaal positief en least but not least via slechts 9 ip-adressen worden geplaats. Mocht het inderdaad waar zijn, dan is het opvallend dat dit soort gedrag bij lancering van weblogs nog steeds voorkomt, zeker als concurrent Vichy bij de start van hun weblog ook al een misser beging.

 


Geplaatst in

Delen



Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Erik, mijn beheersing van de Franse taal is onvoldoende om het stuk van Jean Nasr te begrijpen. Hoe heeft hij nu ontdekt dat om slechts 9 ip-adressen ging?

    geplaatst op
  • Het comment onderin is in het Engels. Hij geeft zijn geheim niet geheel prijs en dat is jammer want op deze wijze blijft er enige twijfel bestaan of zijn bewering inderdaad correct is. Je kunt de posting overigens ook even door de vertaalservice van Google halen.

    geplaatst op
  • Okay, dan had ik het toch goed begrepen dat ie wel lekker vaag is in zijn bewering ;-)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.