Beachvollybalster Misty May in online advertentie EarthLink

19 augustus 2004, 18:21

Beachvollybalster Misty May in online advertentie EarthLinkTerwijl we in Nederland nog maar weinig hebben kunnen ‘genieten’ van Oddcast’s VHost virtual character technologie (een voorbeeld was de Achmeakabouter), wordt deze technologie in de VS steeds meer toegepast. Van 22 juli t/m 31 augustus draait bijvoorbeeld de online campagne van EarthLink met de 27-jarige Olympisch beachvollybalster Misty May als avitar. Volgens Adi Sideman (CEO OddCast), zijn de 250×250 advertenties inmiddels miljoenen keren getoond en is de click-through-rate (CTR) ca. 20 procent (bron: Mediapost).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    media

    Guy, ik ben met name geinteresseerd in Nederlandse resultaten zoals deze in case studies als Earthlink worden genoemd. Wat is bijvoorbeeld de gemiddelde CTR en VTR voor campagnes waa deze technologie is ingezet en over welke campagnes praten we dan?


    20 augustus 2004 om 05:46

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!