Audax onderzoekt kwaliteit van bereik leesportefeuilles

7 november 2003, 07:03

Tijdschriftenuitgever Audax Media gaat nog deze maand een onderzoek uitvoeren naar de ?kwaliteit van het bereik?. Bij dit onderzoek komt de nadruk te liggen op de kwaliteit van het bereik van bladen in het leesportefeuille-kanaal.

De resultaten van het onderzoek moet inzicht geven in de waarde van dit bereik voor adverteerders. Audax? onderzoek wordt uitgevoerd onder een representatieve steekproef van 3.000 respondenten in de leeftijdsklasse van 15 t/m 60 jaar. Tevens is het voor uitgevers en adverteerders mogelijk in het onderzoek te participeren of vragen mee te laten lopen.

Bron:

http://www.adformatie.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!