AOL stopt banners

AOL stopt banners

Voor de tweedemaal in zes maanden heeft America Online de oorlog verklaard aan pop-ups.

AOL die de laatste maanden veel klanten ziet weglekken naar andere providers heeft afgelopen week zijn klanten beloofd dat ze alle pop-up en pop-under banners kunnen blokkeren. AOL hoopt zijn teruglopende klantenbestand te redden door dergelijke extraatjes te bieden. Volgens onderzoeksbureau Nielsen/NetRatings zijn er vorig jaar zo’n 28 miljard pop-up en pop-under banners op het web geplaatst. AOL had al eerder beloofd een einde te maken aan de hinderlijke advertenties, maar verzuimde moedermaatschappij AOL Time Warner de toegang tot zijn servers te ontzeggen. Zij plaatsten nog volop banners om eigen producten te promoten. Alleen advertenties waar de gebruiker toestemming voor geeft, verschijnen straks nog op het scherm van AOL-leden.

Bron:
http://www.fembusiness.nl/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.