Amstel start nieuwe voetbalpromotie

16 maart 2004, 17:48

Amstel is deze week begonnen met de promotie Superprof, the Final. Op alle Amstel-flesjes en -blikjes zitten actiecodes waarmee consumenten kans maken op kaarten voor de finale van de Uefa Champions League. De actie loopt tot 17 mei.

Het is een vervolg op de promoties Schop het tot Superprof I en II. Op de radio wordt de promotie ondersteund met een commercial. Ook is er een website, www.amstelsuperprof.nl, waar de actiecodes kunnen worden ingevoerd. Daar kunnen deelnemers ook extra punten verdienen door mee te doen aan de voetbalgames. Ze kunnen deze punten ook inzetten bij de voetbalveiling, waarbij bijzondere voetbal-items onder de hamer gaan.

Moet eerlijk zeggen, ik mis de vrienden wel…

Verder denk ik dat ze eens moeten kijken naar een nieuwe webdesigner. De kwaliteit van het beeldmateriaal op de site is ver onder de maat.

Overall blijft het een goede campagne waarbij verschillende media zijn/worden geintegreerd.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    yvette

    “Verder denk ik dat ze eens moeten kijken naar een nieuwe webdesigner. De kwaliteit van het beeldmateriaal op de site is ver onder de maat…….”

    Ik wil even hierop inhaken!

    Als je een site laagdrempelig wilt houden zul je moeten inboeten op je beeldkwaliteit!!! We hebben niet allemaal een snelle internet verbinding!

    Yvette


    26 april 2004 om 07:20

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!