[Advertorial] Op zoek naar Penelope, op zoek naar jou?

1 oktober 2012, 07:00

Je hebt haar misschien al voorbij zien komen: Penelope. Of liever gezegd: de zoektocht naar Penelope. Want ook wij vragen ons nu nog af wie zij (of hij!!!) is. Het enige wat we zeker weten: Penelope gaat in de komende zes maanden de creatieve industrie op z'n kop zetten en tegelijkertijd mensen verbinden en activeren. Hij/zij begrijpt de ins en outs van social media. Nu we er zo over nadenken: ben jij niet gewoon Penelope?

PNOzorg is 'Op zoek naar Penelope'

In een grootschalige vacaturecompetitie gaat PNOzorg (voorheen bekend als PNO Ziektekosten), de toonaangevende specialist in zorgverzekeringen voor de creatieve industrie, op zoek naar een nieuw social-media fenomeen: ‘Penelope’ (M/V). Namens PNOzorg mag Penelope op haar eigen manier een half jaar lang rechtstreeks verslag doen van wat er speelt in de media-, marketing- en creatieve wereld. Met alle voordelen van dien.

Droombaan voor creatieven

Penelope gaat in gesprek met creatieve prominenten, komt achter de schermen bij exclusieve (media-)evenementen en wordt daarnaast uitgenodigd en opgenomen in de vooraanstaande creatieve communities van Nederland. Om nog preciezer te zijn: Penelope gaat erop los twitteren, Facebooken, bloggen, bellen, mailen en het gesprek op gang brengen tussen PNOzorg en de creatieve wereld. Door haar ogen en oren open te houden en haar neus overal in te steken, blijft zij lezers en volgers continu confronteren, amuseren en inspireren.

Niet voor niets

Voor Penelope wachten, naast een aantrekkelijke financiële vergoeding, ook de aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden van de beschikking over een Mini en een nieuwe iPad. Maar het project geeft Penelope vooral een unieke gelegenheid de creatieve industrie van binnenuit te leren kennen en een fantastisch persoonlijk netwerk op te bouwen.

Aanmelden

Penelope is iemand die zich thuis voelt op het internet en een eigen mening heeft. Iemand die mensen kan verbinden en activeren vanuit content en media. Iemand die de ins en outs van social media begrijpt. Iemand die de creatieve/media wereld op zijn kop kan zetten.

Heb je interesse om Penelope te worden? De zoektocht is inmiddels in volle gang, dus meld je zo snel mogelijk aan. Op 12 oktober a.s. wordt de shortlist bekendgemaakt, op 19 oktober a.s. de winnaar.

'Op zoek naar Penelope' is te volgen via Twitter @ikzoekpenelope en online op www.opzoeknaarpenelope.nl.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

5 Reacties

    Moniek Zuidema

    Snel reageren, voordat iedereen gek wordt van alle Penelope-reacties 😉

    Stem je op mij? Je krijgt er eeuwige dankbaarheid voor terug.

    Mijn ultieme dag is gevuld met online-zijn. Geef me een kop koffie en een laptop. Zo kan ik vanaf iedere plek doen wat ik het liefst doe: mensen inspireren met blogs, artikelen en foto’s. Vandaar dat ik mezelf ook wel een internethippie noem. Er is zoveel leuks in de wereld, en het internet maakt het makkelijker om al dat leuke te vinden, te delen en te verbinden. En verbinding, dat is toch waar het uiteindelijk allemaal om draait in het leven?


    24 september 2012 om 08:53

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!