Advertorial: Gratis tips om je online copy te verbeteren

21 mei 2012, 07:00

Het belang van goede copy wordt helaas nog vaak over het hoofd gezien. Zo zonde! Je overtuigt je lezers juist met copy. Daarom heeft Blinker het gratis white paper “Tips om je online copy te verbeteren” geschreven. Hierin worden drie verschillende kanten van copy beschreven: het proces, de conversie en de daadwerkelijke schrijfstijl. Deze tips helpen je een heel eind op weg om met copy betere resultaten te behalen. Neem de tijd om ze toe te passen. Het is het echt waard! Download het white paper.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Richard Theuws

    Tip voor Blinker; stel die informatie gewoon beschikbaar. Ik vul dat ding niet in, en wordt ws ook nooit klant bij jullie. Toch, als de tips goed genoeg zijn, heb je kans dat ik de info deel binnen mijn netwerk en ik zo andere mensen die wellicht wél potentiele klanten zijn naar jullie toestuur.

    Probeer misschien ook eens een A/B test met invullen (veel te lange) formulier vóór download (zoals nu) en invullen e-mail adres ná download.


    14 mei 2012 om 08:35
    Marlinde Oosterhoff

    Beste Richard,

    Dank je wel voor de tip! We zijn druk bezig met een nieuwe website waarop we zeker aan de slag zullen gaan met A/B testen.

    Jammer dat je het white paper niet wilt aanvragen. Mocht je je bedenken, dan kun je het altijd alsnog doen via de website of ons even bellen.


    15 mei 2012 om 12:00

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!