Advertising 2.0?

Advertising 2.0?

Door Rutger van Waveren gewezen op een interessant overzicht waarin de oude en nieuwe manier van adverteren met elkaar wordt vergeleken: How to spend your marketing and ad budget?

How to spend your marketing and ad budget?

Bron:
http://headrush.typepad.com/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Leuk vergelijkend overzichtje. Als ik het goed lees wordt het sociaal gezicht van het bedrijf en de kwaliteit van het product en de bijbehorende service dus van steeds groter belang.

    Snel reageren op negatieve uitingen van consumenten op internet m.b.t. het product lijkt me ook onderdeel van de New Way. Ik denk echter dat veel bedrijven pas het nut hiervan gaan inzien als ze de negatieve gevolgen al ervaren hebben.

    geplaatst op
  • erg leuk!

    geplaatst op
  • Een grappig weblog:
    http://supr.c.ilio.us/blog/2005/11/04/waiter-theres-a-two-in-my-oh/

    Moest ik aandenken met "Advertising 2.0", over de (misschien toch wel) overtrokken trends om alles 'nieuw' te doen.

    Relevant? misschien niet... :) (de eerste smiley op

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.