Advertising 2.0?

3 november 2005, 16:43

Door Rutger van Waveren gewezen op een interessant overzicht waarin de oude en nieuwe manier van adverteren met elkaar wordt vergeleken: How to spend your marketing and ad budget?

How to spend your marketing and ad budget?

Bron:

http://headrush.typepad.com/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    MartijnvanOsch

    Leuk vergelijkend overzichtje. Als ik het goed lees wordt het sociaal gezicht van het bedrijf en de kwaliteit van het product en de bijbehorende service dus van steeds groter belang.

    Snel reageren op negatieve uitingen van consumenten op internet m.b.t. het product lijkt me ook onderdeel van de New Way. Ik denk echter dat veel bedrijven pas het nut hiervan gaan inzien als ze de negatieve gevolgen al ervaren hebben.


    3 november 2005 om 20:36
    raymond

    erg leuk!


    4 november 2005 om 09:09

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!