Adverteerders moeten leren om niet mobiel te adverteren…

Adverteerders moeten leren om niet mobiel te adverteren…
,

Een goed artikel van Mike Masnic (hij schrijft wel vaker slim spul) op the Feature gaat in op de uitdaging voor adverteerders om het mobiele medium te begrijpen. Mike verklaart dat spam, obtrusive en push gewoon niet werken, het gaat er niet alleen om om in beeld te komen. Pull in de vorm van bijvoorbeeld interessante content of entertainment hebben grotere kans van slagen. De moeite van het lezen waard.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.