Actie Konmar met Fox Kids TV-Cards is succesvol

3 augustus 2003, 09:28

De actie van de supermarkten Konmar en Super De Boer met Fox Kids is erg succesvol geweest. Bij de zender konden kinderen zeven weken lang kunnen sparen voor een of meer van de ruim 13 miljoen setjes met vier TV-Cards.

image

In 500 supermarktvestigingen waren de 144 verschillende kaarten verkrijgbaar met afbeeldingen van de helden uit negen van de populairste tv-series van Fox Kids. Er zijn `miljoenen TV-cards en vele duizenden verzamelmappen en viewers afgezet`, zo laten Fox Kids en Konmar weten. Met name de multimediale aanpak is verantwoordelijk geweest voor het succes. Via alle landelijke dagbladen, de Konmar Superstores Krant, de Konmar Krant, de Verswijzer van Super de Boer, instore radio, het Foks Kids Magazine, de winkelvloer en via internet werd de actie onder de aandacht gebracht. Inmiddels hebben er al verschillende ruilmiddagen plaatsgevonden.

Bron:

Adformatie Online p. 1, 1/5 p.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!