Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Disruptieve innovaties liggen onder vuur #TNWEurope

Gary Shapiro over delivery, de sharing economy en wireless healthNiemand houdt van veranderingen. Sommige dingen zitten in onze aard vastgeworteld…

2015 – het jaar van de transformatie

2015 belooft een spannend jaar te worden voor veel sectoren. In 2014 hebben partijen als Uber, Airbnb en Blendle laten…

Mobile in 2015: 5 niet te missen ontwikkelingen

Er is de afgelopen weken al flink vooruitgeblikt op 2015 en de trends die we volgend jaar tegemoet kunnen zien…

Internet of things – de revolutie voor e-commerce

Connected zijn vraagt vermogen tot samenwerkenInternet of things, het netwerk van communicerende objecten, producten en diensten, gaat de retail radicaal…

Thomas Engel (Infostrada Interactive): “Apple heeft weer lef getoond”

Natuurlijk is het de vraag hoeveel mensen de nieuwe, nog te verschijnen, Apple Watch intensief zullen gaan gebruiken, maar toch.…

De tijdbom die Apple iWatch heet

“Wish we could say more.” Met deze zin kondigde Apple eind vorige week officieel een speciaal evenement op 9 september aanstaande…

Google Glass: het missende ingrediënt voor hyperlocal

Dient Google Glass alleen de zogeheten ‘gadgeteers’ of houdt dit experiment van Google stand om ook een breder publiek te overtuigen?…

Is dit het moment voor een smartwatch-app (voor jouw merk/bedrijf)?

Smartwatches zijn de meest kansrijke nieuwe productcategorie voor mobiel in de komende maanden. Is dit het moment om als bedrijf…

‘How Long Until’ en ‘Radial’ in de prijzen tijdens finale smartwatch app challenge We Are Able

Woensdagavond vond de zinderende finale van de smartwatch-app challenge We Are Able plaats bij Rockstart in Amsterdam. De 6 genomineerde teams…

Studenten in heel Nederland bedenken nieuwe smartwatch-apps

In heel Nederland hebben studenten de afgelopen maand nagedacht over nieuwe apps voor zogenaamde wearable devices: gadgets die je op…

Ontwikkelingen op het gebied van wearables

Ondanks het feit dat wearables steeds vaker in allerlei vormen en maten verschijnen, heeft de massale doorbraak nog niet plaatsgevonden.…

99 procent zeker Pietje

Gezichten herkennen commercieel hoofdpijndossierVoor e-commerce levert gezichtsherkenning nieuwe mogelijkheden op: toegangsverlening, betalen zonder pasje en emoties aftasten in een verkoopgesprek,…