We kennen ze allemaal wel, sprekers die een slecht verhaal hebben, niet overtuigend overkomen of waarvan de PowerPoint grotendeels bestaat…
Uitgelezen: "Meer succes met LinkedIn! Handleiding voor professionals" door Corinne Keijzer"Jaaaa, ik zit er wel op, maar ik doe er…
Vluchtig. Snel. Verzadiging. Het zijn enkele kenmerken van de manier waarop we anno 2017 content consumeren bij de hoeveelheid van…
NRC is een van de weinige dagbladen in Nederland dat het aantal abonnementen ziet groeien. Dat succes komt niet uit de…
Uitgelezen: Invisible Influence van Jonah BergerWij worden continu beïnvloed door anderen om ons heen. Of we ons daar nu bewust van…
Hoe vertel je een verhaal dat de aandacht vasthoudt?“Don’t go chasing waterfalls” staat er op de cover van het boek…
Mindsharing! Dat klinkt nieuw. Dat klinkt fris. Dat klinkt innovatief. Dat klinkt alsof de wereld het nodig heeft. Vreugde alom,…
Uitgelezen: ‘E-mailmarketing: Alles voor inspiratie, creatie en succes!’"Wie belt er nou nog?", klonk het in een reclame van telco onderneming…
Uitgelezen: 'Persuasive copywriting' door Andy MaslenOver het algemeen mijd ik boeken over copywriting. In de praktijk zijn dat namelijk meestal…
Hink-stap-sprong door bedrijfskunde en marketingBenieuwd las ik het boek "Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg?". Zou auteur Kasper Klaarenbeek iets…
Uitgelezen: Great Myths of the Brain van Christian JarretVoor mij ligt het nieuwe boek van dr. Christian Jarret, een expert…
Het nieuwe boek van Jeroen Bertrams lees je in een (korte) ruk uit, zo makkelijk en toegankelijk is het geschreven.…