In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?
CX ís geen urgente quick fix. Misschien zit je in het verkeerde kwadrant!Waarom is het zo moeilijk om CX bovenaan…
Boekrecensie 'Uit het transformatiemoeras' van Menno LantingMenno Lanting weet alles over digitalisering. Hij begeleidt organisaties in de digitale transformatie. In…
Boekrecensie van 'De strategie van de kreeft'Heb je ervaring met veranderingsprocessen, of ga je eraan beginnen? Lees dan 'De strategie van de…
Inspiratie voor jouw volgende YouTube-videoOp zoek naar inspiratie voor jouw volgende YouTube-video, maar geen hoog productiebudget tot beschikking? Een goed…
Niks zo veranderlijk als het landschap van online marketing. Om alles in perspectief te zien is het nuttig om een…
Maud Martens (COO van ABN Amro Verzekeringen) over de transformatieMaud Martens van ABN Amro Verzekeringen was te gast in de…
Charlene Li over haar nieuwste boek, transformatie en innovatieBijna elk bedrijf is op een of andere manier bezig van digitale…
Stefanie Sijtsma over de switch van 'schuiver' naar merkleverancierDe niet stuk te krijgen Hartman-tuinstoel: iedereen kent hem. Voor de Twentse onderneming…
"Van de eeuw van mijn vader, naar de eeuw van mijn dochters"Afgelopen dinsdag vond de derde editie plaats van 038…
Er is een bekend Hindoestaans sprookje over zes blinden en een olifant. Elk van de blinden voelt aan een deel…
Het is dondermiddag en de langverwachte dag is daar. Weken geleden heb je al de uitnodiging gekregen om je op…