Nederlandse bedrijfsleiders hebben wereldwijd gezien het meeste vertrouwen in AI én in hun kennis over AI. Ook zijn ze het meest bereid om te betalen voor AI. Dat is wel een minderheid: 17%.
29 November, Black Friday! Het grootse internationale kortingenfestival. Onderzoek van Simon-Kucher & Partners toont aan dat bijna zeventig procent van de…
Waarom je je contentproces pas moet automatiseren als de pijn ondraaglijk wordtOp het gebied van marketingsoftware is het internet inmiddels…
Elke onderneming ziet het veld waar de strijd om de klanten gevoerd wordt steeds drukker worden. In 2018 kwam er…
Groei en overnames domineren markt van customer experience-oplossingenHet verbeteren van de customer experience staat tegenwoordig op de agenda van vrijwel…
Waarom er een gebrek is aan tools voor productmanagersProductmanagement is een wat ondergeschoven kindje in de marketing. De term omvat…
Dé tools om je leven (of: je werk) als marketeer makkelijker te maken. Vijfentwintig maar liefst, van webmaster-tools, meer Twitter-volgers, deel-opties…
In het digitale tijdperk ligt het voor de hand om als bedrijf actief te zijn met contentmarketing en marketing automation.…
Vragen die je jezelf mag stellen voordat je investeert in een automation-toolNee, het moet niet. Want als commerciële professional in…
Onderzoek: de staat van het digital experience-ecosysteemDe afgelopen vijf jaar is het aantal beschikbare tools en oplossingen voor digitale marketing…
Growth hacking is het helemaal (Ingrid Archer schreef er eerder een blog over): een bedrijf of startup zo snel mogelijk…
Gisteren bracht Google eindelijk het nieuws naar buiten: de snelheid van je website wordt een rankingfactor. Met andere woorden, die snelle site…