Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Meer resultaat op socials? Ga eens minder posten!

We willen allemaal ons merk zo goed mogelijk in de markt zetten door middel van goede en originele content. Bij…

Winkel zet vooral in op Facebook

Overige social media groeien ook, maar minderOnderzoeksbureau WBR Insights en social advertising bureau Smartly.io, dat werkt voor merken als Zalando,…

Social media update: Snapchat Scan-advertenties en Instagram tegen fake news

Bijna dagelijks worden de verschillende socialmediaplatformen vernieuwd. Om als marketeer voorop te blijven lopen, lees je maandelijks over een greep…

Anneli Rispens: “Creativiteit is op social belangrijker dan data”

Powervrouwen in social en brandingZe is nu nog director content en social media bij DDB EMEA, maar start na haar verlof…

Zo bepaal je de KPI’s voor social en content

Wat levert social en content je nu precies op en wat mag het (daarom) kosten? Het bepalen van de juiste…

Meer waardering voor de onmeetbare effecten van social media

Erkenning wordt vaker ongrijpbaarBij het commercieel inzetten van sociale media worden doelen teveel alleen gericht op de meetbare effecten van…

Vijf tips voor video als marketinginstrument

Het is iets meer werk, maar de resultaten zijn significant beter en meetbaarderElke marketeer en communicatiespecialist weet dat video niet…

De belangrijkste YouTube-insights van april op een rij

Interessante ontwikkelingen, nieuwe features of inspirerende verhalenYouTube, opgericht in 2005, overgenomen door Google in 2006, en dertien jaar later veruit…

Dit zijn de nieuwe features van Snapchat

Het was een explosie van nieuwe features tijdens de Snap Partner Summit van Snapchat. Er werd zoveel nieuws geïntroduceerd dat het…

Drie nieuwe inzichten over social media van The Social Conference

"Ik volg geen merken, ik volg mensen." Hiermee werd door Roos van Vugt The Social Conference geopend afgelopen week in Amsterdam.…

Vijf redenen waarom B2B beter geschikt is voor socialmedia-marketing dan B2C

B2B-leadgeneratie door inzet van sociale mediaWe focussen ons bij de inzet van socialmediamarketing vaak op strategieën van B2C-organisaties, maar het…

Social media contentstrategie: typen berichten en hun effect

Voor veel bedrijven is het een blok aan het been: social media. Je moet er iets mee, want je kunt er op…