Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Nederlanders digitaal nog niet vaardig genoeg

Wetenschappers ontwikkelen tools om Nederlanders digitaal bij te spijkeren

De beste inzichten die ik kreeg op SXSW

David Vogel (code d'azur) is een trouwe bezoeker van SXSW. Een korte impressie van wat hij deze editie heeft gezien. En gemist.

Notificaties zijn niet de reden van obsessief smartphonegebruik

Pop-ups, pushberichten, geluidsmeldingen. Ons mobieltje schreeuwt om aandacht. Smartphonegebruikers zijn het erover eens dat hun telefoon een aanzienlijke impact heeft op…

Covid-19 heeft ontwrichtend effect op ons digitaal mediagebruik

Weer grip krijgen op het gebruik van de smartphone is beter voor onsScrollen, liken, reageren, appen, videobellen en nieuws streamen.…

De opkomst en ondergang van de IkTelefoon: scenario-thinking

Een pijnlijk portret van de mens die veertig jaar lang met uitgestoken arm zit te turen naar een schermpje. Een…

SXSW 2019: (te) slimme huizen en privacy bestaat niet meer

Plus: je smartphone heeft ook zijn beste tijd gehad!South by Southwest (SXSW) is het grote festival over film, muziek en interactieve…

De smartphone als ultiem marketing-gereedschap voor Internet of Things

De smartphone, het ultieme gereedschap, het middelpunt in het leven van de moderne mens, is zonder twijfel een essentieel component…

Meer aandacht voor advertenties in mobile mindset – of toch maar niet?

Onze emotionele toestand heeft invloed op hoe we advertenties opmerken en beoordelen. Targeten op de juiste gemoedstoestand kan dus geen…

Dit zijn de smartphone-toppers uit de Digital Excellence Monitor

Een digitale customer journey begint en eindigt steeds vaker op de smartphone. Daarom vind je in de Digital Excellence Monitor…

Hoe Apple en Google je verslaafd houden aan de smartphone

Nieuwe functies moeten ons bewust maken van ons gebruikAfgelopen week kondigde Apple een nieuwe versie aan van zijn besturingssysteem voor de…

Samsung wil Olympisch succes met SmartSuit

Nederlandse shorttrackers zijn afgereisd naar de Olympische Spelen met een SmartSuit van Samsung. De sponsor ontwikkelde dit innovatieve schaatspak plus bijbehorende…

“Co-creatie met klanten behoedt Tele2 voor fouten”

Leslie Hogeveen, managing director Consumer Mobile van Tele2, spreekt op MIE 2018Co-creatie met klanten heeft van Tele2 een sterkere challenger…