Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Gaan we ooit moeiteloos afrekenen in de winkel?

Het lijkt niet erg snel te gaan met de innovaties in het betaalproces van fysieke winkels in Nederland, of gaat…

Negen manieren om je selfservicekanaal te verbeteren

In een ideale wereld koopt de klant je product, wordt hij daar dolgelukkig van en heeft hij je pas weer…

SmartVideo als onderdeel van de klantstrategie

SmartVideo: ‘storyfication’ in klantcontactHoe maak je geautomatiseerd klantcontact persoonlijk en effectief? Bijvoorbeeld door elementen van ‘storytelling’ en personalisatie te verenigen…

Digitale servicestrategie Nuon werpt vruchten af

Selfservice en livechat onmisbare pijlers in online klantstrategieOnline selfservice speelt een belangrijke rol in het bedieningsmodel van Nuon Vattenfall. Door…

Wat is de rol van webcare nog in de selfservice-economie?

De voorbije maanden voerde ik, samen met SSI (veldwerk) en No-Problem (vertalingen), een globaal onderzoek uit om de nieuwe consumenten…

Gebruik consumentendata in elke fase van het aankoopproces

De klant wil best data delen, mits daar een voordeel tegenover staatBig data is één van de buzzwoorden van de…

OHRA zet grote stappen in mobiel verzekeren

Onlangs kon je op Marketingfacts al lezen over Kroodle, een verzekeringsinitiatief van AEGON dat is ontwikkeld met een 'mobile first'…

Verzekeren: there’s an app for that

In mijn artikel van gisteren stond ik stil bij de mobiele strategie van verzekeraars. Veel verzekeraars zijn bewust onbekwaam. Ze zijn zich…

Top Names: Dirk-Jan Dokman (The Selfservice Company) over serviceverlening op websites

Met een achtergrond in callcenters en spraakherkenning begon Dirk-Jan Dokman in 2005 The Selfservice Company, een bedrijf dat software ontwikkelt…

Blue Shots TV: CASES – Niki van Wijk over selfservice bij transavia.com

CASES is een Blue Shots TV programma waarin (klant) cases centraal staan. De eerste serie zijn online CASES en worden…

Klantenservice webwinkels faalt?

Dat is een stevige conclusie die Elsevier Retail trekt uit de resultaten van een onderzoek door ITO onder genomineerden voor…

Selfservice: kosten gaan voor de baat

Het selfservice aandeel in het contact tussen organisaties en hun klanten is het afgelopen jaar flink gegroeid, zo blijkt uit…