In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?
De Russische invasie van de Oekraïne in februari 2022 dwingt niet alleen talloze landen maar ook bedrijven stelling te nemen.…
Bijna iedereen is voor een betere wereld, alleen gaan er veranderingen mee gepaard die mensen soms bang maken. De behoefte…
'Zeven groene vinkjes geven weer wat je als bedrijf op orde moet hebben'Wat vroeger genoeg was, is dat vandaag niet…
‘One Planet. One Health’: het is de purpose van Danone, één van de grootste voedingsmiddelbedrijven ter wereld, om te zorgen…
Mensen primair als consument of klant te benaderen, is niet langer voldoendeDe urgentie ‘to better our world’ neemt met de dag…
Zeven groene principesNog altijd willen de klanten aandacht, gehoord worden, geholpen worden in hun zoektocht naar producten of diensten die…
Concrete tips in webinar Walk the talkOndanks alle ronde tafels, podcasts, interviews en statements over en onderzoeken naar diversiteit, racisme…
Wat zijn de benefits van non-profitmarketing? Waar moet je op letten? En hoe meet je het resultaat als dat geen…
Hoe bedrijven zich ontwikkelen tot een maatschappelijke bewegingDuurzame merken willen zich steeds vaker uitgroeien naar een beweging. Deze week verscheen…
Marketing tijdens ‘het nieuwe normaal’Precies een jaar geleden stonden we aan het begin van een lange en onzekere periode. Covid-19…
Als je een merk wilt zijn dat mensen centraal stelt, dan begin je bij cultuurVerantwoordelijkheid, normen en waarden en inclusiviteit…