Het PIM Trendrapport 2024, dat op 30 januari 2024 werd gepresenteerd, heeft als titel De Clash van het ‘zijn’.
‘Sterk Digitaal Merk’ is door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen tot hét marketingboek van 2022.
'Formeer wendbare teams. Ga experimenteren. Leer van elkaars fouten en bloei.'Bijzonder nieuws vandaag dat al een tijdje in de lucht…
Marketingorganisaties slaan handen ineen om marketeers nog meer slagkracht te bieden Marketingvakorganisaties in Nederland slaan de handen ineen om marketeers…
Interview met CEO Thomas PlantengaVinted, platform voor tweedehands kleding en andere producten, is een hit in verschillende Europese landen, waaronder…
Kleurrijke ex-Red Bull CMO Van Bockel over zijn helletocht naar een plek op het schapHet Platform Innovatie in Marketing had…
Een verslag van de PIM-themasessie over AIArtificial Intelligence (AI) is niet meer weg te denken in ons dagelijks leven. Netflix,…
Op 15 april organiseerde PIM (Platform Innovatie in Marketing) bij de Erasmus Universiteit in Rotterdam een sessie die volledig in het…
Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) wil van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa maken. Maar hoe doen we…
Zijn marketing events onderhevig aan inflatie?Als Marketingfacts bloggers krijgen we een enorm aantal uitnodigingen voor weer een nieuw evenement over…
Data-driven marketing of databasemarketing is de nieuwste rage binnen marketing. Termen als ‘big data’ en ‘smart data’ zijn echter voor veel…
Samen met SAP organiseerde PIM (Platform Innovatie in Marketing) op 19 mei een sessie over big data & customer intelligence.…