Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Dit gaat 2017 brengen in customer experience

Waar moet je als cx-professional rekening mee houden?Waar moet je in 2017 rekening mee houden als marketeer of customer-experienceprofessional als…

NPS: hoe het wél moet

Een artikel naar aanleiding van interview met Willem Mes van CarglassIk kom bij veel bedrijven over de vloer die in…

Zo behaalde Voys binnen de telecom de hoogste NPS ter wereld

Een gesprek met Mark Vletter.Tien jaar geleden werd Voys opgericht. Een zakelijke telecomaanbieder die bellen over internet ging verkopen. Zoals…

De transformatie naar extreme financiële klantgerichtheid van Obvion

In gesprek met Ralph NieuwlandVijf jaar geleden kon je op de website van Obvion Hypotheken als klant niet eens een…

B2B of B2C? Alle business draait om H2H [podcast]

Een gesprek met Daniëlle de Jonge, auteur van Human2HumanMenselijkheid terugbrengen in de zakelijke relatie met zowel klanten als medewerkers. Ik…

Kijken in het brein: de volgende stap in klantinzicht? [podcast]

Een gesprek over wat neuromarketing ons wel en niet gaat brengenWe zitten er allemaal met smart op te wachten: echt…

De grootste frustraties tijdens klanttevredenheids-onderzoeken [podcast]

In gesprek met Lars van Wieren, Starred.comLars van Wieren is drie jaar geleden met Starred.com begonnen uit frustratie over hoe…

Drie redenen voor meer focus op de emotional journey [podcast]

In gesprek met Mark Stohr, Forum ResearchEmotionele factoren blijken van grote invloed te zijn op klantloyaliteit. Groter zelfs dan zaken…

Purpose: het krachtigste marketingmiddel van deze tijd (Podcast)

Een gesprek met Kees Klomp over de betekeniseconomieTony’s Chocolonely, TOMS Shoes, Ben & Jerry’s, Tesla, een aantal bedrijven die één ding…

Mystery visits ontrafeld: de drie meest voorkomende redenen voor een lage score (Podcast)

Een gesprek met Arjen van Hijum (Store Support)Arjen van Hijum is oprichter en eigenaar van Store Support, één van de…

De vijf zintuigen en hoe retailers de strijd met online aan kunnen (Podcast)

Een gesprek met retaildeskundige Cor Molenaar.“Retailers moeten zich gaan realiseren dat klanten niet meer naar de winkel hoeven, maar naar…

Medewerkers: de belangrijkste factor voor een betere klantbeleving (Podcast)

Hoe je voor 'flow' zorgt in je organisatie.Het meest onderschatte onderdeel van een weg naar een betere klantbeleving is de…