Waar moet je als cx-professional rekening mee houden?Waar moet je in 2017 rekening mee houden als marketeer of customer-experienceprofessional als…
Een artikel naar aanleiding van interview met Willem Mes van CarglassIk kom bij veel bedrijven over de vloer die in…
Een gesprek met Mark Vletter.Tien jaar geleden werd Voys opgericht. Een zakelijke telecomaanbieder die bellen over internet ging verkopen. Zoals…
In gesprek met Ralph NieuwlandVijf jaar geleden kon je op de website van Obvion Hypotheken als klant niet eens een…
Een gesprek met Daniëlle de Jonge, auteur van Human2HumanMenselijkheid terugbrengen in de zakelijke relatie met zowel klanten als medewerkers. Ik…
Een gesprek over wat neuromarketing ons wel en niet gaat brengenWe zitten er allemaal met smart op te wachten: echt…
In gesprek met Lars van Wieren, Starred.comLars van Wieren is drie jaar geleden met Starred.com begonnen uit frustratie over hoe…
In gesprek met Mark Stohr, Forum ResearchEmotionele factoren blijken van grote invloed te zijn op klantloyaliteit. Groter zelfs dan zaken…
Een gesprek met Kees Klomp over de betekeniseconomieTony’s Chocolonely, TOMS Shoes, Ben & Jerry’s, Tesla, een aantal bedrijven die één ding…
Een gesprek met Arjen van Hijum (Store Support)Arjen van Hijum is oprichter en eigenaar van Store Support, één van de…
Een gesprek met retaildeskundige Cor Molenaar.“Retailers moeten zich gaan realiseren dat klanten niet meer naar de winkel hoeven, maar naar…
Hoe je voor 'flow' zorgt in je organisatie.Het meest onderschatte onderdeel van een weg naar een betere klantbeleving is de…