Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marketing&Facts: Adverteren via Connected TV

CTV-advertising verdringt mobile-advertisingDe manier waarop we televisiekijken is in de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Van veelal lineair kijken is er…

Advertentiefraude met mobile apps: oude trucjes in nieuw jasje

Apps spelen een belangrijke rol in ons smartphonegebruik en zijn voor veel bedrijven een steeds groter onderdeel van hun (digitale)…

Waar liggen de kansen voor een mobiele campagne?

In Nederland werd in 2016 maar liefst 586 miljoen gespendeerd aan online display en video advertising. 80 procent van dit…

Hoe mobile advertising de aandrijving is voor automerken

De smartphone wordt continu gebruikt in de zoektocht naar een nieuwe auto. Toch besteden automerken meer aan online adverteren op…

Crossdevice meten: integratie heeft de toekomst

Het afgelopen jaar is er veel geschreven en gepubliceerd over adverteren op mobiele devices en dan met name over het adverteren op…

Online Tuesday #51: Het gat tussen ad spend en time spend op mobiel

Net als in de afgelopen jaren staat de april-editie van Online Tuesday in het teken van Appril, hét festival voor…

Online advertentiebestedingen in Europa: mobiel doet (eindelijk) mee

De resultaten van de IAB Europe AdEx Benchmark 2013Tijdens de 8e editie van het jaarlijkse Interact heeft IAB Europe bekend gemaakt…

Location-based advertising via smartphone: investeren of afwachten?

Je staat voor een schap in de supermarkt en krijgt op je smartphone een advertentie met een op maat gesneden…

Facebook lanceert mobiel advertentienetwerk

Vandaag organiseerde Facebook voor het eerst sinds jaren weer haar developers conference f8. Deze editie stond volledig in het teken…

Agencies@Google 2014: wat werd er over mobile marketing gezegd?

De mobile marketing takeaways van het Agencies@Google 2014-eventAfgelopen dinsdag en woensdag ben ik bij Google in Dublin op bezoek geweest…

Facebook onmisbaar in mobiele strategie

Facebook mobiele strategie van A t/m ZDat het gebruik van smartphones en tablets toeneemt, is geen geheim. Ruim 72 procent…

KLM bereikt stijging van smartphone-boekingen met 34 procent

Een case study in mobile marketingVliegtickets boeken via een smartphone, bij KLM is het heel eenvoudig. Toch bleef de conversie…