Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Paarden die je mail beantwoorden

Paarden die je mail beantwoorden. Meubels die je makkelijk kunt verdelen als een relatie stopt. Apestaartjaren uit België. Granfluencers. En alle ontwikkelingen in de podcast markt. Dit is een nieuwe week van Koot!

3 manieren om nóg beter gebruik te maken van mobile marketing

Door de stijging in het gebruik van mobiele apparaten bij het doen van aankopen, zijn ook de verwachtingen van consumenten…

Vijfentwintig jaar mobiel – van Libertel tot 5G

Waar ooit geld werd verdiend én uitgegeven als water, is telecom nu een soort non-interestproduct geworden. Als water. Een terugblikIk…

Hoe Google worstelt met WhatsApp

Wordt RCS hét kanaal van de toekomst?Google wil Rich Communication Services (RCS) introduceren bij het grote publiek, een nieuwe open standaard…

Ajax verslaat PSV in zoekmachine

Al jaren zijn Ajax en PSV bepalend in het Nederlands voetbal, dé twee voetbalclubs met een grote historie in het…

Meer aandacht voor advertenties in mobile mindset – of toch maar niet?

Onze emotionele toestand heeft invloed op hoe we advertenties opmerken en beoordelen. Targeten op de juiste gemoedstoestand kan dus geen…

Het doen en laten van de mens online: cijfers over ons digitale bestaan in 2018

Groei van sociale platformen, populaire messenger-diensten en veel Facebook-inzichten. Hoeveel tijd spenderen we online?Net als ieder jaar brengen We Are…

Customer journeys in 2018: waarom betalen met je mobiel alle records gaat breken

Het moment is weer daar: we moeten weer twee keer nadenken wanneer we ergens een datum invullen. We stellen onszelf…

Mobile First Index: wat zijn de do’s en dont’s?

Begin 2015 gaf Google aan dat mobielvriendelijke websites een streepje voor hebben op niet-mobielvriendelijke websites. Inmiddels worden websites veel vaker…

How-to: aan de slag met mobiele interactieve eindschermen op YouTube

Recent heeft YouTube een nieuwe feature gelanceerd voor interactieve, mobiele eindschermen. Eindschermen bieden de gelegenheid voor de kijker om actie…

Online advertentiemarkt in 2016 opnieuw explosief gegroeid: video, social en native voorop

De online advertentiemarkt is in 2016 explosief gegroeid naar een omzet van 1,6 miljard euro. Dat is een toename van 11,3…

Boekreview: Mobiele eenheid door Brechtje de Leij (@brechtjedeleij)

Van disruptie naar digitale strategieMobiele eenheid is een recent uitgebracht boek, geschreven door Brechtje de Leij, over de stap voor…