Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Stakeholders in verwarring over botsende identiteiten

Transparantie over zowel de ideologisch gedreven missie als over de utilitaire activiteiten helpt stakeholders om de organisatie beter te begrijpen.

Een ‘digital-proof’ merk? Graag! Maar vergeet ook je offline merkbeleving niet [6 tips]

De kracht van herhaling in de merkenwereld blijft belangrijk en daarvoor heb je zowel on- als offline merkbekendheid nodig. Essentieel…

Reputatieschade kan de beste overkomen: zélfs de overheid

Een goede reputatie komt te voet, maar gaat te paardVorige week dinsdag kwamen een tram en een bezorgbus van Jumbo…

Dit betekent purpose voor het merk ABN Amro

Ernst Boekhorst: "Naleven en communiceren is de belangrijkste doelstelling"ABN Amro zette het afgelopen jaar een aangescherpte strategie en nieuwe company-purpose…

De ondergang van merken en de trends die dat veroorzaken

Boekrecensie van 'Merkdisruptie'Het boek 'Merkdisruptie' gaat over honderd merken die gaan verdwijnen, de vijftien megatrends die dit veroorzaken en een strategie…

Het complexe merkenlandschap van Coöperatie VGZ

Future-proof your brand: interview met directeur Corporate Affairs Evelyn BorgsteijnCoöperatie VGZ stelt zich tot doel te werken aan een gezonder…

Future-proof your brand: Martin Pietersen (Atos) over merken en merkwaarde

Met meer dan 110.000 werknemers in 73 landen en een jaarlijkse omzet van ruim 11 miljard euro is Atos wereldleider op het…

Waarom zijn sommige merken belangrijker dan andere?

Consumenten kopen producten of diensten op basis van meerdere factoren. Bijvoorbeeld prijs, kwaliteit, koopgemak, gewoonte en het merk. Voor (marketing)managers…

Zo voegt storytelling waarde toe

Het geven van de juiste informatie en het delen van relevante en boeiende ervaringen door klanten is één van de…

Hoe een videostrategie fans creëert in het voice-tijdperk

Hoewel Alexa Nederland nog niet bereikt heeft en Google Home of Apple Homepod vooralsnog vooral gebruikt worden voor zoekopdrachten, is…

Beste Corendon, kunnen we vrienden worden?

Ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om te worden gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund. Wil je als bedrijf volgers, dan…

PR in rebranding valt of staat met geloofwaardigheid

Van Overtoom naar Manutan, van Smiths naar Lays, van Telfort naar O2 en weer terug naar Telfort (en straks KPN)……