Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

‘Marketing wordt beter begrepen en beter gewaardeerd’

Omvangrijk Brits onderzoek wijst uit dat veel marketingprofessionals door de covidcrisis in hun kracht werden gezetHet strategisch belang dat aan…

Goed voorbereid op de marketing-arbeidsmarkt

Hoe zie je door al die bomen het bos? Vijf tips om dé baan te vinden die echt bij je…

Marketeer heeft een frisse blik op marketing

Eigen onderzoek wijst uit dat professional wil ontwikkelen in strategie, tech en contentMarketeers hebben over het algemeen weinig te lijden…

Data-bedreven marketing heeft de toekomst

Wat ik heb gelezen in het nieuwe boek 'Data-bedreven marketing' van Danny Oosterveer.Je herkent het vast: je hebt een gave…

Wat een vaatwasser zegt over data-gedreven marketeers

Het ideale profiel voor de persoonlijkheid van een data-driven marketeerEr is grote behoefte aan data-gedreven strategen, marketeers en communicatiespecialisten. Maar…

De reis van de marketeer

De reis van de marketeer, hoe ziet die eruit? André Breedvelt wilde de marketingprofessional eens op een andere manier belichten. Hij…

Iedereen is een marketeer!

Onderscheidend vermogen bereik je met belevingWaar kun je in de huidige tijd nog je onderscheidend vermogen mee creëren en tegelijk…

Podcast: Mark Appel (Exact) over digitale transformatie, cultuur en Max Verstappen

HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscène.…

Online marketing versus contentmarketing: het verschil in een model

Wat valt er precies onder online marketing en wat onder contentmarketing? We voelen het min of meer aan. Maar hoe…

Een fantastisch werkend marketingteam, zo moet het

Agile marketing, growth hacking of lean start-up: er is een overvloed aan theorieën en methodieken waarmee een marketingteam meer voor elkaar…

B2B-marketeers komen van Mars, B2C-marketeers van Venus (of andersom)

Marketeers die werkzaam zijn in B2B worden regelmatig afgezet tegen collega’s in de B2C-markt. De eerstgenoemde moet er dan vaak…

De genadeloze marketinglessen van Mark Ritson

“Digital marketeers moeten eindelijk eens hun horizon verbreden”“De scheldende Australiër.” Een veelzeggende introductie van marketing-professor Mark Ritson tijdens een recent…