Burn-out heeft niet alleen gevolgen voor de managers zelf, maar kan ook een aanzienlijke impact hebben op het (marketing)team en de organisatie als geheel. Uitgeputte (marketing)managers nemen slechtere beslissingen, hun creativiteit kan afnemen en de motivatie van hun team kan verminderen.
Marketeers moeten de ambassadeurs van creativiteit zijn binnen de organisatie. Zeker in een tijd waarin AI steeds belangrijker wordt en steeds meer organisaties AI inzetten als creatief hulpmiddel.
‘We gaan de afdeling Control niet uitleggen hoe zij hun functie moeten uitvoeren. Vaak zien we dat bij Marketing wel. Het is natuurlijk ook het mooiste vak in de wereld.’
Omvangrijk Brits onderzoek wijst uit dat veel marketingprofessionals door de covidcrisis in hun kracht werden gezetHet strategisch belang dat aan…
Hoe zie je door al die bomen het bos? Vijf tips om dé baan te vinden die echt bij je…
Eigen onderzoek wijst uit dat professional wil ontwikkelen in strategie, tech en contentMarketeers hebben over het algemeen weinig te lijden…
Wat ik heb gelezen in het nieuwe boek 'Data-bedreven marketing' van Danny Oosterveer.Je herkent het vast: je hebt een gave…
Het ideale profiel voor de persoonlijkheid van een data-driven marketeerEr is grote behoefte aan data-gedreven strategen, marketeers en communicatiespecialisten. Maar…
De reis van de marketeer, hoe ziet die eruit? André Breedvelt wilde de marketingprofessional eens op een andere manier belichten. Hij…
Onderscheidend vermogen bereik je met belevingWaar kun je in de huidige tijd nog je onderscheidend vermogen mee creëren en tegelijk…
HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscène.…
Wat valt er precies onder online marketing en wat onder contentmarketing? We voelen het min of meer aan. Maar hoe…