Voor Nederlandse marketeers is, in tegenstelling tot hun buitenlandse collega’s, het winnen en behouden van klantvertrouwen de absolute topprioriteit.
Deze vragen aan de klant zorgen voor de meest waardevolle inzichtenIk ben op zoek gegaan naar de negen beste vragen…
Hoewel veel organisaties de waarde inzien van data science om de consument beter van dienst te kunnen zijn, blijkt het…
Checklist: zeven vragen om te bepalen wat jouw klant écht wil“Een marketingplan. Goed verhaal. Maar kunnen we nu eerst over…
We denken onze klanten te kennen. Door alle data die we van ze hebben kunnen we gedrag voorspellen. Of toch…
In 1999 verscheen het boek 'The Experience Economy'. Dit jaar verscheen de geheel herziene derde druk. Noodzakelijk, aldus schrijver Joe…
Van wie-is-de-klant naar wie-is-de-klant-en-hoe-krijg-je-hem-mee? De aloude vraag 'wie is de klant?' stond centraal tijdens het recente NIMA B2B-event 'Klantgerichtheid en innovatieve…
Iedereen wil 'iets' met personalisatie, maar hoe begin je? Wat heb je nodig, welke tools gebruik je en hoe richt…
Elle King schreef al een liedje over de X’s and the O’s, in 2007 verscheen er een film met Clayne…
Voor consumenten is de herkomst van een product een indicatie voor de kwaliteit van het product, denk maar aan een Zwitsers horloge…
Hoe moeilijk kan het zijn: je klanten gelukkig maken met producten of diensten? Of bij al die momenten dat ze…
Een goede prijsstelling is een vak apart. We komen vaak niet verder dan promoties, kortingen en prijsverlagingen om maar tot…