Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

‘Klantvertrouwen topprioriteit Nederlandse marketeers’

Voor Nederlandse marketeers is, in tegenstelling tot hun buitenlandse collega’s, het winnen en behouden van klantvertrouwen de absolute topprioriteit.

[Teruglezen] Dit zijn de 9 beste enquêtevragen die je kunt stellen

Deze vragen aan de klant zorgen voor de meest waardevolle inzichtenIk ben op zoek gegaan naar de negen beste vragen…

Succesvol aan de slag met consumer data science? Zo begin je

Hoewel veel organisaties de waarde inzien van data science om de consument beter van dienst te kunnen zijn, blijkt het…

Klaar voor dé marketingactie die jouw doelgroep bereikt, raakt en beweegt?

Checklist: zeven vragen om te bepalen wat jouw klant écht wil“Een marketingplan. Goed verhaal. Maar kunnen we nu eerst over…

Online marketing in een offline platenzaak

We denken onze klanten te kennen. Door alle data die we van ze hebben kunnen we gedrag voorspellen. Of toch…

Joe Pine (Experience Economy) over de waarde van ervaringen

In 1999 verscheen het boek 'The Experience Economy'. Dit jaar verscheen de geheel herziene derde druk. Noodzakelijk, aldus schrijver Joe…

In B2B is klant-denken tegenwoordig net een stapje uitdagender

Van wie-is-de-klant naar wie-is-de-klant-en-hoe-krijg-je-hem-mee? De aloude vraag 'wie is de klant?' stond centraal tijdens het recente NIMA B2B-event 'Klantgerichtheid en innovatieve…

Wat experts zeggen over personalisatie

Iedereen wil 'iets' met personalisatie, maar hoe begin je? Wat heb je nodig, welke tools gebruik je en hoe richt…

X + O = een volledig beeld van de customer experience

Elle King schreef al een liedje over de X’s and the O’s, in 2007 verscheen er een film met Clayne…

Hoe het land van herkomst de merkwaardering bepaalt

Voor consumenten is de herkomst van een product een indicatie voor de kwaliteit van het product, denk maar aan een Zwitsers horloge…

Fans verdien je met waarde en eenvoud

Hoe moeilijk kan het zijn: je klanten gelukkig maken met producten of diensten? Of bij al die momenten dat ze…

Verlaag niet je prijs, maar verhoog je waarde

Een goede prijsstelling is een vak apart. We komen vaak niet verder dan promoties, kortingen en prijsverlagingen om maar tot…