Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hoe de aandacht bij Miele verschuift van product naar klant

Klantbeleving is een toverwoord dat bij iedere organisatie – en niet alleen bij de marketingafdeling – hoog op de agenda zou moeten…

Marjolijn Meynen (de Bijenkorf): “Iedereen moet zijn eigen Bijenkorf krijgen”

In gesprek met Marjolijn Meynen, director marketing en communicatie bij de Bijenkorf“Bij de Bijenkorf gaat het om innoveren, creëren en…

Dit is waarom NRC weer groeit in een markt die blijft krimpen (hint: klantbeleving)

In gesprek met Xavier van Leeuwe, Directeur Marketing & Data NRC MediaIn krantenland is het al jaren kommer en kwel.…

Janneke van den Heuvel (TryLikes): “Wij willen de fysieke wereld van klantbeleving meetbaar maken”

"Online kun je alles meten en snel verbeteren", aldus Janneke van den Heuvel, co-founder van TryLikes. "Wij wilden de fysieke wereld…

NPS: hoe het wél moet

Een artikel naar aanleiding van interview met Willem Mes van CarglassIk kom bij veel bedrijven over de vloer die in…

Klantgemak: CX-basis nog niet op orde

Customer effort scores in 7 sectoren tonen flink verbeterpotentieel ​Gemak is een relevante belevingsfactor in klantrelaties. Zeker voor organisaties die…

Customer experience metingen: welke kpi pas je wanneer toe?

Je doelstelling bepaalt de metric Voor iedere organisatie is het belangrijk om feedback van klanten goed te verwerken. Dat stelt je…

Vier stappen voor het bouwen van een klantgericht team

De afgelopen jaren heb ik veel organisaties onderzocht die voorop lopen op het gebied van klantbeleving in hun markt. Veel…

Hoe Mercedes-Benz weer één van de beste werd

Een kijkje in de keuken bij de cultuuromslag van Mercedes-Benz USAMercedes-Benz is volgens sommigen de fabrikant van de beste auto’s ter…

Quantumleap op klantbeleving

Klantbeleving is vanuit strategisch oogpunt steeds belangrijker. Als het gaat over klantbeleving, dan gaat het vaak over de service die…

Customer service: optimalisatie in een te beperkt domein

De focus van klantenservice moet worden verbreed Customer service is een echt ‘hands on’ vakgebied. Je doet ervaring op in…

Medewerkers: de belangrijkste factor voor een betere klantbeleving (Podcast)

Hoe je voor 'flow' zorgt in je organisatie.Het meest onderschatte onderdeel van een weg naar een betere klantbeleving is de…