Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Puberende proefkonijnen

Twee puberende zonen. Plus een lange vakantieperiode waarin ze veel tijd hebben en weinig verplichtingen. Je voelt in alles het risico van lui, langzaam en laat maar op de loer liggen. De ‘nee, nu even niet’, de ‘komt goed, doe ik straks’, de ‘jaha, maar het is vakantie’...

Een fantastische klantervaring voor de Never Normal klant

Boekrecensie: De Ruwe Diamant. Opnieuw een aanrader vindt Jeanine Dijkhuis, dit zesde boek van Steven van Belleghem.

De klant en de medewerker samen op reis

Zijn behoefte, beleving en gedrag van de klant en de medewerker te verenigen?

De verbazingen van 2022

Afgelopen jaar heb ik elke week een verbazing van de week op LinkedIn gedeeld. Iets wat mij opviel als consument. Dit kon zowel positief als negatief zijn.

Hoe de aandacht bij Miele verschuift van product naar klant

Klantbeleving is een toverwoord dat bij iedere organisatie – en niet alleen bij de marketingafdeling – hoog op de agenda zou moeten…

Marjolijn Meynen (de Bijenkorf): “Iedereen moet zijn eigen Bijenkorf krijgen”

In gesprek met Marjolijn Meynen, director marketing en communicatie bij de Bijenkorf“Bij de Bijenkorf gaat het om innoveren, creëren en…

Dit is waarom NRC weer groeit in een markt die blijft krimpen (hint: klantbeleving)

In gesprek met Xavier van Leeuwe, Directeur Marketing & Data NRC MediaIn krantenland is het al jaren kommer en kwel.…

Janneke van den Heuvel (TryLikes): “Wij willen de fysieke wereld van klantbeleving meetbaar maken”

"Online kun je alles meten en snel verbeteren", aldus Janneke van den Heuvel, co-founder van TryLikes. "Wij wilden de fysieke wereld…

NPS: hoe het wél moet

Een artikel naar aanleiding van interview met Willem Mes van CarglassIk kom bij veel bedrijven over de vloer die in…

Klantgemak: CX-basis nog niet op orde

Customer effort scores in 7 sectoren tonen flink verbeterpotentieel ​Gemak is een relevante belevingsfactor in klantrelaties. Zeker voor organisaties die…

Customer experience metingen: welke kpi pas je wanneer toe?

Je doelstelling bepaalt de metric Voor iedere organisatie is het belangrijk om feedback van klanten goed te verwerken. Dat stelt je…

Vier stappen voor het bouwen van een klantgericht team

De afgelopen jaren heb ik veel organisaties onderzocht die voorop lopen op het gebied van klantbeleving in hun markt. Veel…