Met een beetje geluk onthoudt je doelgroep drie of vier merkassociaties en die associaties proberen te overleven naast alle andere merken en informatie. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat die paar hersencellen maximaal benut worden.
Ach, het is bijna weer zomer. Dan zijn wij als klanten allemaal in een geweldig humeur. We gaan namelijk op vakantie en laten het beste van onszelf zien. Toch?! Of niet…
De vloer oplopend bij een KCC-team zag ik centraal een flip-over staan met daarop de grote letters: geen aannames doen. Geflankeerd door het ezelsbruggetje n.i.v.e.a.: Niet invullen voor een ander...
Twee puberende zonen. Plus een lange vakantieperiode waarin ze veel tijd hebben en weinig verplichtingen. Je voelt in alles het risico van lui, langzaam en laat maar op de loer liggen. De ‘nee, nu even niet’, de ‘komt goed, doe ik straks’, de ‘jaha, maar het is vakantie’...
Boekrecensie: De Ruwe Diamant. Opnieuw een aanrader vindt Jeanine Dijkhuis, dit zesde boek van Steven van Belleghem.
Zijn behoefte, beleving en gedrag van de klant en de medewerker te verenigen?
Afgelopen jaar heb ik elke week een verbazing van de week op LinkedIn gedeeld. Iets wat mij opviel als consument. Dit kon zowel positief als negatief zijn.
Klantbeleving is een toverwoord dat bij iedere organisatie – en niet alleen bij de marketingafdeling – hoog op de agenda zou moeten…
In gesprek met Marjolijn Meynen, director marketing en communicatie bij de Bijenkorf“Bij de Bijenkorf gaat het om innoveren, creëren en…
In gesprek met Xavier van Leeuwe, Directeur Marketing & Data NRC MediaIn krantenland is het al jaren kommer en kwel.…
"Online kun je alles meten en snel verbeteren", aldus Janneke van den Heuvel, co-founder van TryLikes. "Wij wilden de fysieke wereld…
Een artikel naar aanleiding van interview met Willem Mes van CarglassIk kom bij veel bedrijven over de vloer die in…