Boekrecensie: De Ruwe Diamant. Opnieuw een aanrader vindt Jeanine Dijkhuis, dit zesde boek van Steven van Belleghem.
Zijn behoefte, beleving en gedrag van de klant en de medewerker te verenigen?
Afgelopen jaar heb ik elke week een verbazing van de week op LinkedIn gedeeld. Iets wat mij opviel als consument. Dit kon zowel positief als negatief zijn.
Klantbeleving is een toverwoord dat bij iedere organisatie – en niet alleen bij de marketingafdeling – hoog op de agenda zou moeten…
In gesprek met Marjolijn Meynen, director marketing en communicatie bij de Bijenkorf“Bij de Bijenkorf gaat het om innoveren, creëren en…
In gesprek met Xavier van Leeuwe, Directeur Marketing & Data NRC MediaIn krantenland is het al jaren kommer en kwel.…
"Online kun je alles meten en snel verbeteren", aldus Janneke van den Heuvel, co-founder van TryLikes. "Wij wilden de fysieke wereld…
Een artikel naar aanleiding van interview met Willem Mes van CarglassIk kom bij veel bedrijven over de vloer die in…
Customer effort scores in 7 sectoren tonen flink verbeterpotentieel Gemak is een relevante belevingsfactor in klantrelaties. Zeker voor organisaties die…
Je doelstelling bepaalt de metric Voor iedere organisatie is het belangrijk om feedback van klanten goed te verwerken. Dat stelt je…
De afgelopen jaren heb ik veel organisaties onderzocht die voorop lopen op het gebied van klantbeleving in hun markt. Veel…
Een kijkje in de keuken bij de cultuuromslag van Mercedes-Benz USAMercedes-Benz is volgens sommigen de fabrikant van de beste auto’s ter…