In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?
Lara Molendijk: 'Mijn overtuiging is dat sterke merken, beter dan de politiek, positief verschil kunnen maken in de wereld.''Als je…
Klimaatverandering, milieuvervuiling en de duurzame omgang met resources worden steeds belangrijker. Maar om een duurzaam beleid succesvol te implementeren heb…
Strategieaanpassingen, bijgestelde doelen of een nieuwe software om de klantenservice aanzienlijk te kunnen verbeteren – het zijn allemaal veranderingen binnen…
Werknemers staan te springen om weer terug te gaan naar kantoor. Met de nieuwe versoepelingen van het kabinet komt het…
Sterke interne communicatie won dit jaar enorm aan populariteit. En dat is niet raar: doordat we sinds maart abrupt voornamelijk…
Iedereen is anders. Een cliché, maar essentieel voor het communiceren van de juiste boodschap. De uitdaging is om deze boodschap…
Zes 'change-indicatoren' die je daarbij kunnen helpenWe zien momenteel allemaal hoe ongelofelijk moeilijk effectief communiceren is. De urgentie om ons…
Met drie tips voor een succesvolle transformatie Elementen die een vernietigende impact hebben op het verloop van digitale transformaties worden…
We kennen ze allemaal: de jaarlijkse marketing- en communicatielijstjes. Graag pleit ik nu al om in de top-5 het belang…
Sascha Becker: "Zet de organisatie de medewerkers op één, dan zetten de medewerkers de klant op één"Marketeers zijn al jaren…
Werk jij in of voor een grotere organisatie, dan neemt interne communicatie een belangrijke plek in binnen je werkzaamheden. Het…