Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Purpose: De norm voor concurrentievoordeel en impact

In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?

Internal Branding; hoe je de binnenkant met de buitenkant verbindt

Lara Molendijk: 'Mijn overtuiging is dat sterke merken, beter dan de politiek, positief verschil kunnen maken in de wereld.''Als je…

Ook bij duurzaamheid draait het om goede interne communicatie

Klimaatverandering, milieuvervuiling en de duurzame omgang met resources worden steeds belangrijker. Maar om een duurzaam beleid succesvol te implementeren heb…

Grote veranderingen communiceren? Behandel je medewerkers als klanten!

Strategieaanpassingen, bijgestelde doelen of een nieuwe software om de klantenservice aanzienlijk te kunnen verbeteren – het zijn allemaal veranderingen binnen…

Terug naar kantoor: een kwestie van interne communicatie

Werknemers staan te springen om weer terug te gaan naar kantoor. Met de nieuwe versoepelingen van het kabinet komt het…

Interne communicatie: trends voor 2021

Sterke interne communicatie won dit jaar enorm aan populariteit. En dat is niet raar: doordat we sinds maart abrupt voornamelijk…

Interne communicatie bij verandermanagement begint met de waarom-vraag

Iedereen is anders. Een cliché, maar essentieel voor het communiceren van de juiste boodschap. De uitdaging is om deze boodschap…

Zo bepaal je de grootte en complexiteit van je interne verandertraject

Zes 'change-indicatoren' die je daarbij kunnen helpenWe zien momenteel allemaal hoe ongelofelijk moeilijk effectief communiceren is. De urgentie om ons…

Rupsje Nooitgenoeg & de harde waarheid rond digitale transformatie

Met drie tips voor een succesvolle transformatie Elementen die een vernietigende impact hebben op het verloop van digitale transformaties worden…

Handig! Checklist voor interne communicatie bij verandermanagement

We kennen ze allemaal: de jaarlijkse marketing- en communicatielijstjes. Graag pleit ik nu al om in de top-5 het belang…

De employee journey en customer journey hebben álles met elkaar te maken

Sascha Becker: "Zet de organisatie de medewerkers op één, dan zetten de medewerkers de klant op één"Marketeers zijn al jaren…

Intern magazine maken? 10 tips die je tijd, geld en frustratie besparen

Werk jij in of voor een grotere organisatie, dan neemt interne communicatie een belangrijke plek in binnen je werkzaamheden. Het…