Boekrecensie van 'Decathlon, ons verhaal' - Erik Aerts e.a. Er verscheen een boek over het veelbesproken retailmarketingfenomeen uit Frankrijk, met…
Vandaag spreek ik met de Amsterdamse ontwerper Jop Quirindongo van Lowres Creative Studio. Met meer dan 15 jaar ervaring heeft…
DHL is in de kern vriendelijk en nuchter, maar dat zijn geen waarden die helpen bij het maken van een…
Een sterk merk wordt steeds meer gezien als een essentieel ingrediënt voor toekomstig succesWaarom zou je investeren in merkverandering tijdens…
Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (3)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…
Christine Boland over merkidentiteit en brand expressionChristine Boland werkt al drie decennia als trendanalist voor bedrijven als Rituals, Jumbo, Marks…
Het stappenplan voor je unieke merkgeluidDe afgelopen jaren hebben we ons in de wereld van online branding en content met…
Treffende combinatie van wat saai soundlogo en kloeke Duitse stemOf we nou op weg zijn naar een schermloze toekomst of…
Van Overtoom naar Manutan, van Smiths naar Lays, van Telfort naar O2 en weer terug naar Telfort (en straks KPN)……
Hoe anders gaan Chinezen om met WeChat, QR-codes en media?Als we aan China denken, dan kunnen we twee beelden in…
Deze week struikelde minister Halbe Zijlstra over een leugen. Eentje van lang geleden, maar toch. Een typisch voorbeeld dat liegen…
Een week geleden publiceerde de Franse kunstenaar Antoine Geiger een fotoreeks ‘SUR-FAKE’. In de serie is te zien hoe het…