IAB Europe zet met de publicatie van concept-standaard eerste stap naar consistente meting van prestaties retail media.
De Online Ad Spend Study 2019 van IAB Nederland laat wederom een groei zien van het budget voor digitale marketing.…
Online marketeers hebben er bijna een dagtaak aan om hun marketingbudget zo effectief mogelijk in te zetten. Ze vragen zich…
IAB Nederland doet verslag in drie delen van webinar-trilogie over 'cookieless era'Google kondigde begin dit jaar aan dat third party…
IAB-taskforce zet nieuwe ontwikkelingen en veranderingen op een rijWat zijn de nieuwste ontwikkelingen in de programmatic-sector? Welke veranderingen zijn gaande?…
Wat staat online marketing te wachten in dit nieuwe jaar? Die vraag hing nadrukkelijk boven de markt tijdens de traditiegetrouw…
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Het jaar 2020 is al knallend begonnen, maar dat doen we op 14 januari nog even dunnetjes…
Het nieuwe jaar is al knallend begonnen, maar dat doen we over een week nog even over. Kom op 8…
Viewability, het percentage van je vertoningen dat ook daadwerkelijk in beeld is geweest, is al geruime tijd een belangrijk onderwerp in…
De online advertentiemarkt is in 2016 explosief gegroeid naar een omzet van 1,6 miljard euro. Dat is een toename van 11,3…
Een verslag van IAB congres: Digital Marketing, how to make it work?Britten, Belgen, bloggers en vloggers: een bonte verzameling aan…
Ethan Zuckerman kan een beetje HTML. Het is 1994, dus dat beetje kennis is genoeg om hem tot ‘founding webmaster’…