Een merk is wat doelgroepen vinden dat het is.
In 5 stappen van post-it naar een overtuigend interactief prototype: voor innovators en marketingprofessionals.
"Dit zit me als gegoten": je zal het een vrouw niet snel horen zeggen over werkkleding. Die is er namelijk…
Wat klanten van samenwerking rond ontwerp en design vinden is van groot belang voor het vak en de effectiviteit van…
De merk- en designexpert spreekt op NMWZelfstandig merk- en designstrateeg Roel Stavorinus is één van de vele sprekers tijdens Nima…
Als designer kun je NIMA Marketing Day, dit jaar NIMA Marketing Week geheten, domweg niet overslaan. Het kost je een…
Met het duurzaam verpakken van je producten neem je als bedrijf je maatschappelijke verantwoordelijkheid om de impact op het milieu…
Tweede editie gestart van onderzoek ‘Wat vinden opdrachtgevers van design?’Het eerste onderzoek onder Nederlandse opdrachtgevers van de designsector werd eind…
Deze week in de Namarama-podcast een gesprek met Pierre Janssen de Limpens, creative director LUSHmedia, over hoe je scoort in…
Groningers zijn nuchter en ingetogen. Zelfs als de hele provincie op z’n kop staat door de gevolgen van jarenlange gasboringen,…
The Digital Marble Cake en andere gedachtenDigital wordt steeds meer de rode draad in merk- en productbeleving. Het is een…
Nederlands onderzoek 'Wat vinden opdrachtgevers van hun ontwerpbureau' biedt waardevolle insights en aanknopingspuntenWat vinden opdrachtgevers nu echt van designers en…