Door data in te zetten bij de marketingstrategie kunnen online retailers beter inspelen op de wensen van hun klant. Wel…
Weer een trendlijstje, zul je denken. De laatste weken vliegen de artikelen met de nieuwste voorspellingen voor 2018 je om…
Big data is alweer een paar jaar trending topic in de marketingarena. Aangewakkerd door de industrie die er een lekkere…
Ruim 800 Europese professionals deelden hun inzicht in Big Data Survey 2017Voor de derde achtereenvolgende keer heeft GoDataDriven, in samenwerking…
We willen steeds meer weten over websitebezoekers. Zodat we ze vervolgens op kunnen delen in segmenten met als doel dat…
De overheid als platformTerwijl de kabinetsformatie de laatste maand lijkt in te gaan wordt de vraag des te relevanter hoe…
‘Online video groeit!’, lezen we in alle artikelen over online video. Door deze groei volgen de ontwikkelingen en veranderingen elkaar…
Het is alweer 27 jaar geleden dat de eerste webwinkel in Nederland startte en rond het jaar 2000 begon e-commerce…
DDMA Afternoon Update: datamanagementplatformenDe commissie Digital Transformation van de DDMA, brancheorganisatie voor data driven marketing, organiseerde onlangs een middagsessie over datamanagementplatformen (DMP’s).…
In een markt waarin prijsdruk steeds verder toeneemt, onderscheidt Transavia zich door een transparante aanpak waarbij alle voorwaarden en kosten…
Datagedreven marketing doet bij veel marketeers de oren spitsen. De toenemende digitalisering van het klantcontact geeft meer inzicht in en…
Datagedreven marketing doet bij veel marketeers de oren spitsen. De toenemende digitalisering van het klantcontact geeft meer inzicht in en…