Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

(Podcast) Het nut van goed design, met Jop Quirindongo

Vandaag spreek ik met de Amsterdamse ontwerper Jop Quirindongo van Lowres Creative Studio. Met meer dan 15 jaar ervaring heeft…

[Teruglezen] 10 van de meest historische reclamezinnen ooit

Deze 10 leuke slogans zijn blijven hangenJe hebt zo van die momenten waarop je beseft hoe oud je bent. Zoals:…

Het uitsluiten van irrelevante meningen

Een marketingcampagne (laten) maken voor een merk is een hele verantwoordelijkheid, zeker als alle collega’s een mening hebben over de…

Het roer om? Adverteerders als de nieuwe kapiteins

Steeds vaker staan adverteerders zelf aan het roer van de productie van marketingcampagnes in plaats van het reclamebureau. Met meerdere…

Creatieve concepten: hoe weet je of het gaat werken of niet?

"Verdient jouw merk een big idea, leg het dan ook neer bij een big ass creative agency"Marketingprofessionals werken vaak samen…

De magische formule voor reclamemakers

Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (3)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…

Scoren met reclame, dat kun je écht niet alleen

Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (2)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…

Rebelse reclamemaker Herbert van Hoogdalem: ‘Ik mis goede ideeën in marketing’

De rebelse reclamemaker Herbert van Hoogdalem is terug. Terug met een eigen bureau (Professional Outsiders), terug met de brandende ambitie…

Design versus advertising: de grenzen vervagen

Creatieven van traditionele reclamebureaus stappen steeds vaker in de schoenen van designers en tegelijkertijd ontpoppen diezelfde designers zich tot volledige…

Dataloos voor een mooiere wereld

Lummelen en dagdromen op dataloze donderdag Data zijn geweldig in staat om voorspellingen te doen, maar met alleen voorspellingen zijn…

Online Tuesday #88: het huwelijk tussen creatie en data

Je kunt nog zo’n goed mediaplan hebben, maar als de creatie niet aanspreekt zullen de resultaten tegenvallen. Online advertising kan…

Storytelling volgens Mary Stephen: “Methodes veranderen, verhalen niet”

CinemAsia Film Festival: verschillen in verhalen vertellen tussen Azië en Europa?Iedereen heeft een mening over storytelling, maar lang niet iedereen…