Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

9 succesvolle merken op YouTube: Dit is hun strategie

Heel veel tips en inspiratie voor merken die nu aan de slag willen met YouTubeMeer dan 12 miljoen Nederlanders gebruiken…

De vloek van Apple

En die van andere fabrikanten die niet van retail houdenIn de week dat Apple aankondigde een nieuwe telefoon op de…

#DEM2020: wie zijn de winnaars en de verliezers in digitale klantervaring?

Nieuw dit jaar: checken hoe jij scoort met digital performance in vergelijking met je concurrentenIn de 2020-editie van de vanmorgen…

Amazon in Nederland en de gevolgen voor Bol.com, Wehkamp en Coolblue

Amazon maakt werk van de Nederlandse markt, zo konden we vorige week lezen. Gelukkig raakt die ambitie niemand: de eindbazen…

Hoe online retail de boel bedondert

Online retail blijft een businessmodel dat het maar niet waar kan maken. Topmensen fantaseren er maar wat op los, en…

Bewust bezorgd: e-tailer, sta op en beloon de consument

De omzet van de Nederlandse e-commercemarkt is in 2018 weer met 10 procent toegenomen. Vandaag besteld en morgen gratis geleverd…

Welke 1-aprilgrap gaat écht viraal?

Een verplicht nummer voor elke contentmarketeer: de 1-aprilgrap. In 2018 viel die datum onhandig in het weekend, maar dit jaar wordt…

Beste Coolblue, kunnen we vrienden worden?

Ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om te worden gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund. Wil je als bedrijf volgers, dan…

Ben jij een creative of gewoon een marketeer?

Sommige bedrijven zijn sterk in het creëren van een groep, van een cultuur waarin mensen iets zijn wat het bedrijf…

Van 360 websites naar één: de kansen en valkuilen voor Coolblue

Coolblue brengt zijn ruim 360 webshops onder in één webshop. Waar de e-commercegigant door het gebruik van talloze satellietwebsites (één…

De top van de Nederlandse online pure players zoekt naar de nooduitgang

Het nieuws van omvallende winkels zorgde de afgelopen jaren voor pretlichtjes in de ogen van e-commerceprofeten. Elk winkelfaillissement werd opgezogen…

Ondernemerslessen van Google, Coolblue en Talpa

Nieuwsgierigheid loont. Met deze woorden opende Vincent van den Boogert, ceo van ING Nederland, Business Boost Live in een vol Ahoy.…