Heb je wel eens nagedacht over een zwart-witadvertentie?In 2015 publiceerde ik aan de hand van mijn onderzoek over kleurenpsychologie mijn…
Minder schrijven en meer foto’s schietenDe conversie in je webshop is meer afhankelijk van afbeeldingen dan van de productomschrijving. Het…
Geen directe verkoop en dan toch een CPA willen bepalen? Dat is best een lastige kwestie voor veel marketeers die…
Leadgeneratie. Iedere organisatie die wil groeien moet zich bezighouden met sales, of: het genereren van nieuwe leads. Dit kan op…
Tijdens Google Marketing Live in mei werden een aantal nieuwe Google Ads-features aangekondigd. Eén daarvan is de mogelijkheid tot het…
Binnen Google Ads stel je conversiedoelen in op accountniveau. Dat wil ook zeggen dat elk doel wat behaald wordt door…
Hoeveel leads komen er maandelijks bij jouw organisatie binnen? En worden deze leads allemaal netjes opgevolgd? Of verdwijnen de meesten…
"Verhoog je conversie-ratio met wel 150 procent! Start nu en verdubbel je omzet! Jouw webshop kan tot wel drie keer…
Bij conversie-attributie wordt met name gedacht aan het toekennen van waarde aan verschillende marketingkanalen, op basis van de bijdrage die…
Tot nog maar pas geleden was de wereld ingericht op last-click conversie-attributie. Heel kort door de bocht gezegd: het laatste…
Het vakgebied conversie-optimalisatie (CRO) kent een sterke traditie van mooie businesscases en awards. Het meetbare succes, gekoppeld aan kennis over …
Je website is niet tastbaar, net zoals de bezoekers op je website. Om die zwarte doos toch in te kunnen kijken…