Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

GPT-3: De voor- en nadelen

ChatGPT is hot: Ieder zelfbenoemd internetspecialist slingert vol trots automatisch gegenereerde teksten op social media, alsof ze dit taalverwerkingsmodel zelf hebben ontwikkeld.

Is machine learning de redding voor de cookieloze marketeer?

Na jaren van fijn data verzamelen naderen we nu een wereld zonder third-party cookies. Hoe nu verder? Machine learning kan…

FutureWatch: who’s afraid of AI?

Hoe Artificial Intelligence onze samenleving mooier kan maken en waarom we de ontwikkeling niet alleen aan Silicon Valley en China…

Realistisch eng? De opkomst van de AI-generated influencer

Influencers zijn inmiddels geen hype meer, maar een bewezen onderdeel van de (content)strategie. Inmiddels zien we een nieuw type influencer:…

Op naar meer creatieve ideeën

Zo zorgt Artificial Intelligence voor economische groeiEconomische groei komt voort uit mensen die ideeën creëren. Het kost steeds meer onderzoekers…

Zelflerende webwinkels met REXai

Ieder mens is anders. Dus waarom zou je ze online dan hetzelfde laten zien? REXai bouwt artificial intelligence-technologie die aan e-commercewebsites gekoppeld kan…

WizeNoze maakt het internet geschikt voor educatie

Diane Janknegt (WizeNoze) "Wij gaan voor globale impact op het onderwijs"Toen WizeNoze zo’n vijf jaar gelden van start ging, wilde het bedrijf…

AI moet niet alleen van technologische elite zijn

En daarom gaat de Nationale AI-cursus van startLaten we elkaar niet voor de gek houden: al die zogenaamde zelflerende machines…

AI is essentieel om op grote schaal te personaliseren

Marketeers in de Benelux zetten de achtervolging in"Tegen mijn logica is niks in te brengen." Zie hier de woorden van VIKI,…

Human First: het menselijke gezicht van AI

Met kunstmatige assistentie komen we in de vierde fase van het internet terecht: Human First, waarbij we met kunstmatige mensen…

Veel bedrijven praten over AI, maar bedoelen machine learning

Verslag Online Tuesday #82: Machine Learning & Artificial IntelligenceOnline Tuesday ging deze maand over machine learning, misschien wel de meest…

Artificial Intelligence voor engagement-marketing

Derde deel van drieluik over optimale marketing-focus op AIDit artikel is het derde en laatste deel van een mini-reeks over…