Alcoholvrije en alcoholarme dranken bestaan al decennia, maar waarom zien we ze ineens overal? Van trendy alcoholarme bieren tot verfijnde mocktails, de vraag naar alcoholvrije opties neemt snel toe. Deze verschuiving gebeurde niet van de ene op de andere dag—maar is het resultaat van verschillende factoren die samenkomen om een cultureel kantelpunt te creëren. Wat kunnen we hier van leren?
In de snelheid en veelheid waarmee je als marketeer vaak keuzes moet maken, is het handig om toegang te hebben tot betrouwbare en waardevolle consumer insights om beslissingen niet alleen sneller, maar ook met meer vertrouwen te nemen.
Hoe krijg je intern alles zo op de rit dat het ook echt resultaat oplevert?Als datamarketeer, analist of datamarketing manager…
Data-gedreven processen kunnen organisaties enorme voordelen opleveren. Data levert – soms onverwachte – inzichten en trends op waarmee het mogelijk…
Sinds ik werkzaam ben binnen het Digital Analytics vakgebied, vliegen de nieuwe ontwikkelingen me om de oren. We moeten onze…
Bespaar tijd & geld en bereik nieuwe doelgroepen met je Black Friday campagnes in GoogleNiet alleen Black Friday, maar ook…
Hoewel het nut van meetbaarheid buiten kijf staat, moeten we de magie en de kracht van emotie en creativiteit niet…
Google heeft in juli vorig jaar een nieuwe versie van Google Analytics uitgebracht genaamd App + Web. De betaversie biedt de mogelijkheid…
Data is steeds vaker de drijvende kracht achter succes, zeker in digital marketing. De afgelopen jaren hebben datamanagement en digital…
Eerder deze maand werd bekend dat Nederlandse bedrijven voorop lopen in het toepassen van kunstmatige intelligentie ten opzichte van andere…
Benieuwd hoe je doelgroep zich beweegt tussen verschillende kanalen op de website, de Facebook-pagina of mobiele app, voordat er een…
Je bent lekker aan het optimaliseren en je hebt echt het idee dat je online onderneming aan het groeien is. De…