Alles wat medewerkers posten over jouw organisatie, draagt bij aan het merkverhaalNiemand weet waar de markt staat over een aantal…
Genoeg cijfers en redenen voor een business caseWaar employee advocacy tot voor kort nog als een trend werd gezien, is…
Vijf ondernemerslessen van Marjolein Bongers (House of Social Media)Is social media the holy grail voor ondernemers? Marjolein Bongers, eigenaar van House of…
Hoe moeilijk kan het zijn: je klanten gelukkig maken met producten of diensten? Of bij al die momenten dat ze…
Een goede en duurzame relatie met klanten is tegenwoordig van groot belang voor de reputatie van jouw organisatie. Loyaliteit van…
Over Flood: hoe een b2b-bedrijf sexy kan zijn en groeit door bijzondere verhalenB2B-bedrijven zijn niet sexy. Enthousiaste klanten, superpromoters en…
Een tevreden klant blijft terugkomen, een blije klant trekt nieuwe klanten aan, een euforische klant is ambassadeurMomenteel is elke marketeer…
Dat je daar niet eerder aan hebt gedachtVraagt jouw baas wel eens of je een bericht via sociale media wilt…
Zet gamification in om brand ambassadors te maken van je echte fansWie houdt er nu niet van spelletjes spelen? Op het…
Hoe medewerkers je merkreputatie kunnen maken Wat zijn de Nederlandse versies van bedrijven als Nike, Zappos, Amazon of Best Buy?…
Fans en volgers: ze zijn er in alle soorten en maten. We zien dagelijks duizenden fans voorbijkomen. En fans zijn…
Voor de gemiddelde lezer van Marketingfacts hoef je niet lang stil te staan bij het belang van een goede contentstrategie…