Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Slimme bedrijven investeren in een menselijke merkstrategie

Alles wat medewerkers posten over jouw organisatie, draagt bij aan het merkverhaalNiemand weet waar de markt staat over een aantal…

Droom niet alleen over employee advocacy, ga ermee aan de slag

Genoeg cijfers en redenen voor een business caseWaar employee advocacy tot voor kort nog als een trend werd gezien, is…

Social media voor ondernemers: een les in LinkedIn

Vijf ondernemerslessen van Marjolein Bongers (House of Social Media)Is social media the holy grail voor ondernemers? Marjolein Bongers, eigenaar van House of…

Fans verdien je met waarde en eenvoud

Hoe moeilijk kan het zijn: je klanten gelukkig maken met producten of diensten? Of bij al die momenten dat ze…

Ambassador engagement: til jouw merk naar een hoger niveau

Een goede en duurzame relatie met klanten is tegenwoordig van groot belang voor de reputatie van jouw organisatie. Loyaliteit van…

Surfen op de vloedgolven in een oceaan van enthousiasme

Over Flood: hoe een b2b-bedrijf sexy kan zijn en groeit door bijzondere verhalenB2B-bedrijven zijn niet sexy. Enthousiaste klanten, superpromoters en…

Beste marketingstrategie? Investeer in de euforie van de klant!

Een tevreden klant blijft terugkomen, een blije klant trekt nieuwe klanten aan, een euforische klant is ambassadeurMomenteel is elke marketeer…

Succesvol spammen via je werknemers!

Dat je daar niet eerder aan hebt gedachtVraagt jouw baas wel eens of je een bericht via sociale media wilt…

Stop met het ontwikkelen van losse campagnes

Zet gamification in om brand ambassadors te maken van je echte fansWie houdt er nu niet van spelletjes spelen? Op het…

Merkambassadeurs: de stille kracht achter (online) reputatiemanagement

Hoe medewerkers je merkreputatie kunnen maken Wat zijn de Nederlandse versies van bedrijven als Nike, Zappos, Amazon of Best Buy?…

Zoveel merken, zoveel fans: hoe ga je met elkaar om?

Fans en volgers: ze zijn er in alle soorten en maten. We zien dagelijks duizenden fans voorbijkomen. En fans zijn…

Fanmotieven: waarom worden en blijven consumenten fan van jouw merk?

Voor de gemiddelde lezer van Marketingfacts hoef je niet lang stil te staan bij het belang van een goede contentstrategie…