Het hele concept valt of staat bij een gedegen dataset, domeinkennis én expertise om deze datamodellen op te bouwen, te…
Experimenteren (A/B-testen) op de server is een onderwerp dat steeds meer gaat spelen. Wanneer je besluit over te schakelen naar…
Je hoort het steeds vaker, organisaties die server-side A/B-testen in plaats van client-side. Wat houdt dit in? Waarom zou je…
A/B-testing is niet de heilige graal om je conversie te verbeterenVeel bedrijven overschatten zichzelf. Ze noemen hun organisatie 'data-driven', maar…
Invloed van levertijd op consumentengedragLevertijd is een belangrijk onderwerp als het gaat over e-commerce. Alles wat we online bestellen moet…
We weten dat het live zetten van een volledig redesign vaak een conversiedaling veroorzaakt. Hoewel het beter is dit continu in kleine…
Marketeers krijgen steeds meer hulpmiddelen om hun goederen en diensten aan te bieden. Denk aan gebruik van Big Data en…
Meer zoekverkeer dankzij een data-driven aanpakHet begrip A/B-testen is vooral bekend van tests om de conversieratio van websites te verhogen.…
Data gedreven werken is een hot topic. Het is de cultuur van vrijwel ieder succesvol bedrijf om zoveel mogelijk te…
Centraal Beheer zet fors in op personalisatie, o.a. aan de hand van Jeroen Dijkstra. De verzekeraar loopt er inmiddels in…
Het beoordelen van je testresultaten blijft een lastige klus. Natuurlijk willen we het liefst zoveel mogelijk positieve resultaten aan onze…
We zijn irrationeel. Dan Ariely, Behavioral Economics professor aan de Duke University, noemt ons zelfs ‘predictably irrational’. Hij verwijst in…