Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

8 interactieve marketingstrategieën voor hogere conversies #adv

22 maart 2021, 09:58

Bij Qualifio zijn we ervan overtuigd dat interactie de ROI van marketingactiviteiten verhoogt. We zijn niet de enige, volgens het Content Marketing Institute zegt 81% van de marketeers dat interactieve content beter de aandacht van de consument trekt dan statische content en 2x zoveel conversies genereert. In dit e-book delen we 8 strategieën om de conversieratio te verhogen.

Download de whitepaper

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief