#3 Waarom De Entertainer vecht tegen saaiheid
Interview met het merkarchetype als held.
Voor het eerst komt De Entertainer zélf aan het woord.
In dit gesprek, geleid door Rogier Heijning, leer je hem kennen als archetype dat de wereld lichter maakt met humor en speelsheid. Je hoort waar hij zich vandaag de dag kwaad over maakt — saaiheid, zwaarte en taboes — welke merken hem het beste belichamen, en wie zijn grootste inspiratiebronnen zijn.
Merken als Old Spice, M&M’s, Tango en Coolblue laten zien hoe humor en energie een merk onvergetelijk maken. Inspiratiefiguren als John Cleese, Hans Teeuwen en Jeff Koons tonen hoe entertainment spanning doorbreekt en mensen verbindt.
In gesprek met de held in je merk
Voor het eerst hoor je de 12 merkarchetypen zelf spreken — en leer je ze écht persoonlijk kennen.
In deze podcastserie ga ik, Rogier Heijning, auteur van Maak van je merk een Hero Brand en Creative Director bij Friends & Foes, in gesprek met de archetypen die merken al decennia niet alleen inspireren, maar ook definiëren. Je ontdekt waar ze zich vandaag de dag kwaad over maken, wie of wat hen inspireert, en welke merken hun kracht het beste belichamen.
Zo leer je hoe archetypen je helpen een sterker merkverhaal te creëren en je merk consistenter en betekenisvoller te maken.
Je kunt de podcast ook luisteren via Spotify of via Inbound4Cast.com.