Mark Earls vertelt over kuddegedrag bij Social Media Club Rotterdam

17 september 2010, 08:38

De eerste meeting van de Social Media Club Rotterdam was een succes: 50 zeer geïnteresseerde en “beïnvloedende” Rotterdammers waren aanwezig in de Van Nelle Ontwerpfabriek. Op deze schitterende locatie sprak Mark Earls over de illusie van het individu en hoe je de kudde als eenheid moet zien om het individu te bereiken. Gezien de geanimeerde discussies onderling tijdens de borrel, zette het de deelnemers flink aan het denken. De complete registratie en een interview met Mark staan hieronder. Ook hebben we een mooie prijsvraag waarin Marketingfacts en Maven Publishing 10 boeken van “De Ultieme Kudde” weg geven.

Hier het korte interview van Jeroen van Eck met Mark Earls (prijsvraag aan het eind: Marketingfacts en Maven Publishing geven 10 boeken weg van “De Ultieme Kudde”).

Heb jij een case met kuddegedrag? Twitter Mark op @herdmeister of laat een comment achter onder deze posting.

Social Media Club Rotterdam – Interview Mark Earls (@herdmeister) – Pytch Nieuws from Pytch on Vimeo.

Pytch heeft een complete registratie gemaakt van deze bijeenkomst, die staat hieronder.

Social Media Club Rotterdam – Mark Earls (@herdmeister) – Pytch Nieuws from Pytch on Vimeo.

De volgende bijeenkomst van Social Media Club Rotterdam (#smc010) is begin november.

food expert | trend watcher | speaker | author | podcast host | newsletter: Gijsbregt fileert | de Buik

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!