Strandvolleybal en sensationele beach party in Wijk aan Zee

24 augustus 2010, 02:12

Zaterdag 28 augustus is het weer zover, dan vindt het jaarlijkse Strandvolleybal.net plaats in Wijk aan Zee. Ook dit jaar belooft het weer een groot spektakel te worden tijdens het grootste (outdoor) online media event dat we kennen in Nederland. De hele Nederlandse Internet Beau Monde komt chillen, hangen, borrelen, netwerken, blokarten en natuurlijk een beetje volleyballen op het strand. De avond wordt afgesloten met een sensationele BeachParty met o.a. Hitmeister D, Brian S en MC Dan Stezo. Ook zal Victor Coral aansluiten om het 6 deck rat pack te vormen (ze komen rechtstreeks van Mysteryland die dag en treden zelden op in deze samenstelling).

De opbrengst van het jubilerende event gaat dit jaar naar Earth Water en het World Food Programma van de UN. De organisatie schenkt € 250 per deelnemend team en € 25 per los verkochte entreekaart aan deze twee organisaties. De opbrengsten komen via Earth Water en het UN World Food Programme geheel ten goede van slachtoffers van de watersnood in Pakistan. Om nog meer geld op te kunnen halen heeft de organisatie de sponsortarieven afgelopen week gehalveerd.

Internetondernemer en organisator Govert van Eerde: “Ik roep ieder internetbedrijf op om mee te doen! Strandvolleybal.net is elk jaar weer een geweldig evenement. Niet alleen omdat het een gezellige, sportieve dag is, maar ook omdat we met de opbrengst ervan mensen in nood helpen. Bij de vorige editie hebben we € 50.000 kunnen schenken aan Earth Water en de UNHCR. Deze keer hoop ik dit bedrag minstens te kunnen evenaren. In de overstroomde gebieden in Pakistan is een enorme behoefte aan schoon drinkwater, voedsel, medicijnen en tenten. Ik hoop dat we daar echt een flinke bijdrage aan kunnen leveren.”

Strandvolleybal.net is een beachvolleybal evenement voor internetbedrijven met veel strand- en watersportactiviteiten. De sportiviteit wordt gecombineerd met gezelligheid. Er is een BBQ en er wordt traditioneel afgesloten met een spectaculaire BeachParty – dit jaar georganiseerd door Henk Witteveen van de Dance Parade Rotterdam. Bij de vorige editie streden 82 bedrijven (1000 deelnemers) om de hoofdprijs; het Gouden Netje.

Sponsors, opgelet:

De organisatie van Strandvolleybal.net schenkt honderd procent van de sponsoropbrengsten aan Earth Water en het United Nations World Food Programme. Dit geld komt in zijn geheel ten goede van het zwaar getroffen Pakistan. Sponsoring is al mogelijk vanaf € 750. Voor het benaderen van sponsoren heeft het Zoetermeerse bedrijf Addington Media zich bereid verklaart kosteloos haar medewerking te verlenen. Sponsors kunnen contact opnemen met Addington (zie gegevens onderaan dit bericht) of direct met de organisatie van Strandvolleybal.net.

Deelname

Deelname aan het toernooi met een team van 10 spelers kost € 1.150, oud-deelnemers krijgen € 250 korting. Losse entreekaarten voor de lunch, BBQ en toegang tot de spectaculaire BeachParty zijn verkrijgbaar vanaf € 75.

Sensationele BeachParty

Dit jaar wordt de BeachParty georganiseerd door Henk Witteveen, organisator van de Dance Parade in Rotterdam. Speciaal voor deze gelegenheid zullen onder andere Hitmeister D, Brian S, MC Dan Stezo en Victor Coral samen het ‘6 deck rat pack’ vormen. De deejay’s treden slechts sporadisch, o.a. tijdens Mysteryland, op in deze samenstelling.

Sponsors en partners van Strandvolleybal.net

STRANDVOLLEYBAL.NET wordt ondersteund door: IPAN, IAB, Online Tuesday, LieverAnders, VINEX en Before The Bubble. Mediapartners: EMERCE, Marketingfacts en Dutch Cowboys en de eerste sponsoren zijn Web Power, Telegraaf Media Groep, Eyefun en BRANDFIELD.com.

Aanmelden teams en losse kaartverkoop via www.strandvolleybal.net

De volgende teams hebben zich al aangemeld:

.Bone, about:blank, Addington Media, Team Before The Bubble, BRANDFIELD.com, Conversion Company, Copernica, Daisycon, Dutch Cowboys, Earth Water, eBuddy, Emerce, Eyefun, Eyewonder, Inpakken en Wegwezen 1 & 2, IPAN, LECTRIC Groep, LieverAnders (WOMEN ONLY!), Marketingfacts, Measuremail, Netprofiler, Nimbuzz, OMG/Mailmedia, Online Tuesday, Red Chocolate, Rhinofly, Scoot Media, Team ‘Steven Pieneman’, Telegraaf Media Groep, Thuisbezorgd.nl 1 & 2, VINEX, Web Power en Zicht Online.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!