Nieuwe Toyota hybrid campagne (Tv, print, radio)

Nieuwe Toyota hybrid campagne (Tv, print, radio)

Met de recente billen bloot campagne in alles wat zich landelijke of regionale media mag laten noemen nog vers in het geheugen (zie ook deze column) was ik wel benieuwd toen ik vanmorgen het persbericht kreeg over de nieuwe commercial voor Toyata’s hybride modellen. Alsof er niets gebeurd is met veiligheidsissues en vastzittende gaspedalen (misschien is dat nu gewoon klaar en afgehandeld) hamert Toyota nu weer verder op de aloude peilers: innovatieve technologie en veiligheid. Onderstaand de commercial waar Toyota zich wil laten gelden als de grondlegger van de full hybrid:

In het persbericht staat de doelstelling van de commercial omschreven als: “Toyota positioneren als de grondlegger van full hybrid, deze hybride technologie op een begrijpelijke manier uitleggen en zodoende interesse wekken voor een proefrit.” Over die proefrit zie ik niets in bovenstaande campagne, die vanaf deze week op tv, radio en in print te zien is. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Credits

Media: TV, print, online, radio, POS
Opdrachtgever: Louwman @ Parqui BV
Strategie: Launched
Bureau: Reason Why
Creatie: Mike Weinberg, Gerard van Riessen
Account: Ingmar Rozeboom, Patricia van Leeuwen, Sheila da Silva, Martin Stiemer
Regie: Krijn van Noordwijk
Fotografie: Krijn van Noordwijk
Productie:  Hazazah
Geluid: The Ambassadors
3-d effecten: Daniel Knispel, The Ambassadors
Verantwoordelijk bij klant: Paul van den Acker


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Mis toch wel de nodige passie en techniek in beeld (naast het indrukken van het knopje). De stem is ook wat saai. Ik rijd er liever in, dat is echt spannender dan de commercial.

    geplaatst op
  • Spannend zal het niet zijn in zo'n auto.

    geplaatst op
  • Of juist wel!

    geplaatst op
  • Het ging natuurlijk om de commercial.... ;)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.