IconicBranding: Top CMO’s (Rabobank, ING, Randstad) over merkwaarde

IconicBranding: Top CMO’s (Rabobank, ING, Randstad) over merkwaarde

Synergie (mijn bedrijf) heeft in samenwerking met MoodMedia IconicBranding gelanceerd, een serie programma’s waarin top-CMO’s in gesprek gaan over de kracht en de rol van merken. IconicBranding is ontwikkeld om de discussie over we rol en de waarde van merken te stimuleren. Het idee voor IconicBranding ontstond eind 2008, bij het begin van de economische crisis. Synergie verwacht en vindt dat hierin een kans gevonden kan worden de rol en waarde van het merk tegen het licht te houden en opnieuw te definiëren. Dát uitgangspunt is vastgelegd in de nul-aflevering van IconicBranding. In de eerste officiële aflevering gaan Janneke Zuidhof en ondergetekende in gesprek met CMO’s van ING, Rabobank en Randstad en met Evert Dorhout Mees van Constantinople over de waarde van merken. Hieronder de video:

Bekijk hier de website van MoodMedia.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.